| کد خبر: 162852 |

◄ بررسی مجوز طرح‌ترافیک خبرنگاران در شورای شهر

تا پایان اسفندماه ثبت‌نام برای دریافت آرم طرح ترافیک انجام خواهد شد و طرح ترافیک خبرنگاران تا زمان نهایی شدن آیین‌نامه اعتبار دارد.

تین نیوز

پیشنهاد‌ شهرداری برای طرح ترافیک خبرنگاران در کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران بررسی می‌شود.

محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران در این‌باره گفت: شهرداری پیشنهاد‌های خود را در این رابطه مطرح خواهد کرد و کمیسیون در خصوص این پیشنهاد تصمیم‌گیری می‌کند.

او ادامه داد: تا پایان اسفندماه ثبت‌نام برای دریافت آرم طرح ترافیک انجام خواهد شد و طرح ترافیک خبرنگاران تا زمان نهایی شدن آیین‌نامه اعتبار دارد.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران در پاسخ به پرسش دیگری در خصوص انتقاد به افزایش نرخ بلیت مترو گفت: افزایش زیادی در این حوزه نداشته‌ایم، شرکت بهره‌برداری ماهانه ۷۰ تا ۱۰۰ میلیارد ضرر می‌دهد که با این افزایش اندک قیمت ماهانه ۱۰ میلیارد تومان از زیان شرکت بهره‌برداری کاسته می‌شود و هیچ درآمدی افزایش بلیت‌ها برای شهرداری ندارد.

به گزارش مهر، علیخانی تأکید کرد: افرادی که مسافر دائمی مترو هستند؛ افزایش قیمت بلیت چندان محسوس نیست و تخفیف‌های خوبی شامل حال آن‌ها شده، حتی متروسواران عادی هم در ساعاتی خاص شامل حال تخفیف می‌شوند و تنها بلیت مترو برای استفاده‌کنندگان موردی افزایش قیمت پیداکرده است.

طرح ترافیک جدید شهرداری که طبق برنامه باید پس از پایان تعطیلی‌های نوروز 97 آغاز شود، دارای زوایای مبهمی است که هنوز تصمیم قطعی برای آن‌ها گرفته نشده است.

پلیس انتظامی تهران هم چندی پیش‌از آمادگی کامل برای اجرای این طرح در صورت تحویل شدن دوربین‌های نظارتی خبر داده بود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.