| کد خبر: 147715 |

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین:

شورا و شهرداری،عامل نقض حقوق شهروندی نباشند

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین گفت: شورا و شهرداری با عملکرد خود،عامل نقض حقوق شهروندی نباشند.

تین نیوز

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین گفت: شورا و شهرداری با عملکرد خود،عامل نقض حقوق شهروندی نباشند.

به گزارش خبرنگار مهر ، رضا گروسی روز چهارشنبه در جمع شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی شهرهای استان اظهار کرد: در برخی مواقع بستری را فراهم می کنیم و مسیری را به شهروندان می آموزیم که «بروید تخلف کنیدو جریمه بدهیدو مجوز بگیرید» که این حرکت خودش نقض حقوق شهروندی است.

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین با توصیه به اعضای شوراهای اسلامی شهرها بر تحقیق و هماهنگی بیشتر برای انتخاب شهردار گفت: مسئولیت انتخاب افراد برای تصدی عنوان شهرداری برعهده شماست و هر تخلف و کوتاهی از سوی شهردار صورت بگیرد به همان میزان اعضای شورا در اعمال او شریک هستند.

گروسی افزود: متاسفانه دیده شده که برخی شهرها فقط زمینی را انتخاب، تغییر کاربری داده و تفکیک نموده و از این راه درآمد کسب می کنند که این روش درست اداره شهر نیستکه هم زمین را و هم هوا را بفروشیم بلکه باید به دنبال درآمد پایدار در شهر باشیم.

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین انجام فعالیتهای گردشگری را یکی از راههای درآمد در شهرداریها عنوان کرد و افزود:متاسفانه در استان ما به بحث گردشگری کمتر پپرداخته شده در صورتیکه پتانسیل خوبی برای جذب گردشگر داریم، شهرهایی مانندآبگرم می توانند با کمترین هزینه نظیر استفاده از رنگهای متنوع برای مسافران جذابیت ایجادکرده و تبدیل به قطب گردشگری در استان شوند.

گروسی ادامه داد:توجه و نگاه به قانون و آیین نامه های قانونی جدی ترین وظیفه شماست و هراقدامی که باعث دستکاری این مقیاس ومیزان قانونی شود، نه تنها در مقابل رای دهندگانتان بلکه در مقابل تمام شهروندان باید پاسخگو باشید.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.