| کد خبر: 11075 |

در گفتگو با تین نیوز عنوان شد:

◄ پاسخ تشکری هاشمی به عضو شورای شهر: ده ها هزار کارت بلیت برای اقشار خاص صادر شده؛ اطلاعات کافی ندارید

تین نیوز |  معاون شهردار تهران و رئیس سازمان حمل و نقل و ترافیک گفت: اقشار خاص از کارت بلیت اتوبوس و مترو بهره مند شده اند و در حال حاضر ده ها هزار نفر از اقشار خاص از آن استفاده می کنند.

سید جعفر تشکری هاشمی در گفتگو با خبرنگار تین نیوز، با اشاره به سخنان یکی از اعضای شورای شهر تهران در جلسه هفته گذشته شورا، مبنی بر اینکه اقدامی از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک برای توزیع کارت بلیت اتوبوس و مترو برای اقشار خاص صورت نگرفته است، گفت: اگر احیانا تصور کرده اند که تاکنون اقدامی صورت نگرفته است، اطلاعات کافی نداشته و کاملا در اشتباه هستند، بنابراین باید اطلاعات بیشتری را در این زمینه از ما کسب کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر برای افراد خاص، توزیع کارت بلیت در حال انجام است و برای جانبازان عزیز، معلولان، افراد تحت پوشش کمیته امام (ره)، اشخاص تحت پوشش بهزیستی و کسانی که در گذشته از کارت منزلت استفاده می کردند، از این خدمات بهره مند شده اند.

معاون شهردار تهران و رئیس سازمان حمل و نقل و ترافیک، تصریح کرد: ما برابر مصوبه شورای اسلامی شهر تهران که به ما ابلاغ شده و طبق آن در مواردی به صورت رایگان و در مواردی با 90 درصد تخفیف و همین طور با قیمت های مختلف آمده است، توزیع بلیت ها را آغاز کرده ایم.

تشکری هاشمی با بیان اینکه تاکنون ده ها هزار نفر از کارت بلیت اتوبوس و مترو برخوردار شده اند، اظهار کرد: در صورتی که برخی از دوستان در شورای اسلامی شهر تهران اظهار بی اطلاعی کرده اند ما به آن ها آمار و ارقام را ارائه می دهیم که طبق این آمار ده ها هزار نفر از این تسهیلات برخوردار شده اند و ما این سیاست را در سال جاری دنبال کرده ایم.

گفتنی است، در آخرین جلسه شورای اسلامی شهر یکی از اعضا به دیرکرد معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در توزیع و انتشار کارت بلیت مترو و اتوبوس اقشار اشاره و اظهار کرده بود که دو ماه از ابلاغیه توزیع این کارت ها می گذرد اما اقدامی از سوی شهرداری تهران صورت نگرفته است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.