| کد خبر: 166858 |

◄ تلاش برای بهره‌برداری از ترمینال سلام همزمان با شروع پروازهای حج

معاون امور فرودگاهی شهر فرودگاهی امام با اشاره به شروع پروازهای حج از تاریخ ۲۷ تیرماه گفت: تلاش داریم امسال اعزام و پذیرش مسافر از ترمینال سلام صورت بگیرد.

تین نیوز

معاون امور فرودگاهی شهر فرودگاهی امام با اشاره به شروع پروازهای حج از تاریخ ۲۷ تیرماه گفت: تلاش داریم امسال اعزام و پذیرش مسافر از ترمینال سلام صورت بگیرد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از دفتر ارتباطات، رسانه و امور بین‌الملل شهر فرودگاهی امام نخستین جلسه هماهنگی عملیات حج تمتع سال ۱۳۹۷ شرکت شهر فرودگاهی امام با حضور اعضای هیئت مدیره، مدیران و مهمانان ویژه از سازمان حج و زیارت برگزار شد. علی رستمی معاون امور فرودگاهی و عضو هیئت مدیره این شرکت در این جلسه ضمن اشاره به شروع پروازهای حج از تاریخ ۲۷ تیر ماه خاطرنشان کرد که حجاج ۹ استان کشور امسال از طریق فرودگاه بین‌المللی امام راهی سرزمین وحی خواهند شد.

رستمی ادامه داد: تمام تلاش بر این است که امسال عملیات اعزام و پذیرش حجاج از ترمینال سلام صورت گیرد که به‌احتمال بسیار زیاد این مهم عملی خواهد شد.

در این جلسه که با حضور اکبری مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی و اعزام زائران حج، سید عباس حسینی مدیر حج و زیارت استان تهران و فرشید مهران مدیر کل تغذیه و تدارکات سازمان حج و زیارت برگزار شد، مقرر گردید تا به منظور افزایش هماهنگی بین دست‌اندرکاران و رفع نواقص سال‌های گذشته، این جلسات به صورت هفته‌ای و منظم تا پایان سفرهای حج ادامه داشته باشد.

پروازهای اعزام حجاج از تاریخ ۲۷ تیر ماه آغاز و تا ۲۴ مرداد ادامه خواهد داشت و پروازهای بازگشت زائران نیز از تاریخ ۴ الی ۲۴ شهریورماه انجام خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود تعداد حجاجی که طی این زمان از فرودگاه بین‌المللی امام اعزام می‌شوند به بیست‌وپنج هزار نفر برسد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.