| کد خبر: 5107 |

اجرای پروژه‌های ترافیکی اولویت نخست در منطقه چهار کرج

تین نیوز | شهردار کرج گفت: اجرای پروژه‌های ترافیکی اولویت نخست در منطقه چهار شهرداری کرج طی سال جاری است.
 
به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، علی ترکاشوند ضمن تأکید بر اجرای پروژه‌های ماندگار و زیربنایی در مهرشهر از اجرای پروژه‌های ترافیکی به منظور تسهیل در رفت آمد شهروندان به مناطق مختلف شهر کرج طی ماه‌های آینده خبر داد.
 
این مسئول با اشاره به اینکه در حال حاضر یکی از مشکلات فعلی شهر کرج تقسیم این شهر به دو قسمت بالا و پایین اتوبان_ ریل راه آهن است، اظهار داشت: این موضوع مشکلات عدیده‌ای را برای دسترسی شهروندان به مناطق مختلف ایجاد کرده است.
 
وی با بیان اینکه با اجرای چند پروژه می‌توان به مشکلات خاتمه داد، عنوان کرد: در این راستا پیشنهاد احداث لاین شمال به جنوب و جنوب به شمال به شهردار کرج ارائه شد.
 
شهردار کرج با اشاره به اینکه پیشنهاد مذکور مورد موافقت شهردار کرج قرار گرفت بیان کرد: این مهم به زودی در قالب لایحه به شورای اسلامی شهر کرج ارسال خواهد شد تا در صورت تصویب شورا و تایید استاندار اجرا شود.
 
ترکاشوند درباره علت نیاز اجرای پروژه به تاییدیه استاندار گفت: با توجه به اینکه بخشی از زمین مورد نیاز این پروژه در دستگاه‌های دولتی واقع شده لذا بر اساس تبصره 2 قانون 96 شهرداری‌ها باید به تایید استاندار برسد.
 
این مسئول همچنین با تاکید بر این که تایید نهایی و وارد فاز اجرایی شدن پروژه زمان بر خواهد بود اظهار داشت: اجرای پروژه‌هایی از این دست می‌تواند برای شهروندان بسیار مهم و تأثیرگذار باشد.
 
ترکاشوند اجرای پروژه‌های زیربنایی را مهم ارزیابی کرد و افزود: اجرای این پروژه‌ها می‌توانند در توسعه و پیشرفت شهر همچنین ارتقای سطح خدمات رسانی به شهروندان نقش به سزایی داشته باشد.
 
این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه اجرای پروژه نیازمند تملک بخشی از زمین‌های پردیس کشاورزی است، اظهار داشت: در صورت رفع مشکلات و اجرای این پروژه دسترسی مردم منطقه به میدان مادر تسهیل می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.