| کد خبر: 229912 |

تمدید محدودیت ها تا پایان هفته آینده در شهرهای قرمز و نارنجی

محدودیت ها تا پایان هفته آینده در شهرهای قرمز و نارنجی ادامه خواهد داشت.

تین نیوز

استاندار قم با بیان اینکه وضعیت ابتلا و موج چهارم کرونا در استان قم رو به افزایش است، گفت: محدودیت ها تا پایان هفته آینده در شهرهای قرمز و نارنجی ادامه خواهد داشت.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، بهرام سرمست در پایان جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که با حضور ویدئو کنفرانس رئیس جهمور برگزار شد، در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه وضعیت ابتلاء و موج چهارم کرونا در استان قم رو به افزایش است، گفت: محدودیت‌ها تا پایان هفته آینده در شهرهای قرمز و نارنجی ادامه خواهد داشت.

استاندار قم با اشاره به اینکه بر اساس گزارش‌ها در ۷ استان کشور وضعیت بیماری کرونا وخیم و در ۱۸ استان دیگر شرایط ابتلاء افزایشی است، افزود: امیدواریم بتوانیم با همراهی مردم در دو هفته‌ی آینده این بیماری را در استان قم کنترل کنیم.

وی با تاکید بر اینکه بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مراسم لیالی قدر و نماز عید فطر در شهرهای قرمز و نارنجی حداکثر تا دو ساعت برگزار خواهد شد، ادامه داد: این مراسم‌ها باید در فضاهای باز برگزار شود و محدودیت‌های تردد در شب‌های قدر نیز برای شهروندان برداشته خواهد شد.

سرمست با بیان اینکه تأمین واکسن در اولویت ستاد ملی مقابله با کرونا قرار دارد و پشتیبانی از خرید واکسن به صورت انبوه و تولید آن در داخل کشور مورد تاکید رئیس جمهوری قرار گرفته است، گفت: استان‌ها هم حمایت و پشتیبانی خود را از این اقدام ملی در سال تولید ملی، پشتیبانی و مانع زدایی ها اعلام کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ویروس جهش یافته هندی کرونا در برخی کشورهای جهان شیوع داشته است، افزود: در جلسه امروز مصوب شد نظارت‌ها و مراقبت‌ها در مرزهای شرقی تشدید یابد، تا از ورود این ویروس به کشور و استان قم جلوگیری شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.