| کد خبر: 177816 |

◄ نتیجه نظر سنجی انتظارات از شهردار جدید تهران

براساس این نظر سنجی بیش‌ترین درخواست مردم از شهردار را وسایل حمل‌ونقل عمومی تشکیل داده که 70/37 درصد از آراء را به خود تخصیص داده است.

تین نیوز

با خداحافظی محمدعلی افشانی از شهرداری تهران و انتخاب شدن پیروز حناچی به این سمت، بسیاریاز کاربران فضای مجازی تهرانی نظرات، پیشنهادات و انتظارات خود را در قالب‌های مختلف در این فضا منتشر کردند.

شبکه خبری تین‌نیوز به منظور جذب و تجمیع این نظرات اقدام به برگزاری یک نظر سنجی کرد که در ادامه نتایج آن را مشاهده خواهید کرد.

این نظر سنجی که با این سوال که با انتخاب پیروز حناچی، تکلیف شهرداری تهران نیز مشخص شد. به نظر شما در دوره جدید فعالیت شهردار پایتخت، چه چیزی باید در اولویت باشد؟ برگزار شد. بازخورد خوبی را از کاربران شبکه خبری تین‌نیوز دریافت کرد.

براساس این نظر سنجی بیش‌ترین درخواست مردم از شهردار را وسایل حمل‌ونقل عمومی تشکیل داده که 70/37 درصد از آراء را به خود تخصیص داده است.

براساس این گزارش شهرسازی  و نوسازی بافت فرسوده در ردیف دوم خواست مردم جای گرفته که 64 درصد از آراء در نظر سنجی را به خود اختصاص داده و این مهم نشان از ضرورت توجه هرچه بیش‌تر مدیریت شهر به نوسازی بافت‌های فرسوده است.

رفع آلودگی هوا گزینه  بعدی‌ای بود که تین‌نیوز در خصوص آن اقدام به نظر سنجی از مخاطبان خود کرد که 11/11 درصد آراء را از آن خود کرد.

این گزارش هم‌چنین حاکی از آن است که درآمدزائی پایدار برای شهر تهران گزینه دیگری بود که مخاطبان این شبکه خبری به آن 9/88 درصد از آراء خود را به آن تخصیص دادند.

به این ترتیب، حمل‌ونقل عمومی، نوسازی بافت فرسوده، رفع آلودگی هوا و درامدزائی پایدار شهری، به ترتیب خواست‌هایی هستند که مردم از شهردار آینده خود انتظار دارند. به نظر می‌رسد با این تفاسیر حناچی بیش از شهرداران سابق باید در جلب نظر شهروندان تهرانی بکوشد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.