| کد خبر: 131930 |

جمع‌آوری ۵۰ تن پسماند کاغذ انتخاباتی در ۱۲ ساعت

تین نیوز
معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: بیش از ۵۰ تن پسماند کاغذی ناشی از تبلیغات نامزدهای انتخاباتی توسط بیش از ۵ هزار نیروی پاکبان شهرداری در ۱۲ ساعت جمع‌آوری شد.
 

به گزارش مهر، معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: بیش از۵۰ تن پسماند کاغذی ناشی از تبلیغات نامزدهای دوازدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای شهر، توسط بیش از ۵ هزار نیروی پاکبان شهرداری تهران و حدود ۶۰۰ خودروی سواری سبک در کم‌تر از ۱۲ساعت جمع‌آوری شد.

 

مجتبی یزدانی با تاکید بر آماده‌باش مدیریت شهری در ارتباط با لزوم نگهداشت شهر در زمان انتخابات گفت: سازمان مدیریت پسماند با همکاری مناطق ۲۲گانه بلافاصله پس از پایان انتخابات در دو بخش جمع‌آوری پسماند خشک و بکارگیری ناوگان مکانیزه خدمات شهری چهره شهر را به حالت عادی بازگردانده و پایتخت را برای فعالیت معمول روزانه آماده کرد.

 

یزدانی در ادامه افزود: با وجود آن که پایتخت طی روزهای گذشته از پوسترها، تراکت‌ها و بنرهای تبلیغاتی سرشار بود، با تلاش شبانه‌روزی تلاشگران حوزه مدیریت پسماند شهر تهران و در کم‌تر از ۱۲ساعت، چهره شهر تغییر کرد و شهر عاری از تبلیغات انتخاباتی ریاست‌جمهوری و شورای شهر شد.

 

وی با اعلام آماده‌باش کامل حدود ۵ هزار نیروی پاکبان طی ۲ روز گذشته خاطرنشان کرد: شهر در یک هفته گذشته دستخوش انواع مختلف تبلیغات محیطی بود که موجبات افزایش پسماندهایی از قبیل کاغذ، پارچه و بنرهای پلاستیکی شد؛ اما نیروهای خدوم شهرداری تهران ضمن جمع‌آوری این دسته از پسماندها اقدام به شستشوی المان‌های شهری و ایستگاه‌های اتوبوس و سایر محل‌های نصب تبلیغات محیطی از سطح شهر تهران کردند.

 

یزدانی با اشاره به بازیافت پسماندهای جمع‌آوری شده از سطح شهر، گفت: پسماندهای تولیدی ناشی از تبلیغات نامزدهای انتخاباتی عمدتا کاغذ بوده که توسط ادارات مدیریت پسماند مناطق بازیافت شده و به چرخه تولید باز می‌گردد.

 

معاون خدمات شهری شهرداری تهران تصریح کرد: در همین راستا و با تلاش شبانه‌روزی نیروهای سازمان زیباسازی ۲۰۰۰ سازه موقت دو وجهی تبلیغات انتخاباتی و نیز داربست‌ها، بنرها و سازه‌های موقت از سطح شهر تهران جمع‌آوری شد.

 

به گفته یزدانی با تلاش گسترده مدیریت شهری و در راستای رضایتمندی حداکثری شهروندان عزیز، سیمای شهری به حالت عادی بازگشت.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.