| کد خبر: 181162 |

◄ برای کنترل معاینه‌فنی خودروها به کمک پلیس نیاز داریم

محسن پورسیدآقایی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران بابیان این‌که برای کنترل و جریمه خودروهای فاقد معاینه‌فنی به همکاری پلیس نیاز داریم گفت: کد جریمه بعضی از دوربین‌ها اعمال نمی‌شود؛ اما پلیس به ما قول داده است که این کار به‌زودی انجام شود.

تین نیوز

محسن پورسیدآقایی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان این‌که برای کنترل و جریمه خودروهای فاقد معاینه‌فنی به همکاری پلیس نیاز داریم گفت: کد جریمه بعضی از دوربین‌ها اعمال نمی‌شود؛ اما پلیس به ما قول داده است که این کار به‌زودی انجام شود.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، در جلسه امروز کارگروه کاهش آلودگی هوای استان تهران، اظهارکرد: درحال‌حاضر تمام دوربین‌های شهر مجهز به سیستم‌هایی هستند که معاینه‌فنی خودروها را چک می‌کند و تمام خودروهای شهر کنترل می‌شوند.

معاون حمل‌ونقل و شهرداری تهران تصریح کرد: طی سه ماه گذشته چهار‌هزار وسیله‌نقلیه سنگین در شهر تهران را متوقف و دود آن‌ها را اندازه‌گیری کردیم. متأسفانه ۲۴درصد آن‌ها مشکل داشتند که معاینه‌فنی آن‌ها باطل شد.

پورسیدآقایی افزود: طی امسال انتشار آلودگی و میزان غلظت آن کاهش پیداکرده است. سال گذشته طول پایداری هوای تهران سه روز بود. یعنی اگر سه روز باد و باران در تهران نمی‌آمد، هوا آلوده می‌شد ولی امسال طول پایداری هوا به شش روز رسیده است.

او در پایان با انتقاد از کاهش بودجه توسعه مترو در وزارت کشور، گفت: سال گذشته بودجه مترو  دوهزارمیلیاردتومان بود که امسال این رقم به ۹۱۰میلیاردتومان کاهش پیدا کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.