بازدید سایت : ۵۷۱۳۷

باید مدیریت جهادی در شرکت شکل بگیرد

باید مدیریت جهادی در شرکت شکل بگیرد

وبلاگ تین‌نیوز، رحمت‌الله مه‌آبادی| رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تاکید کرد؛ باید مدیریت جهادی شرکت فرودگاه ها شکل بگیرد.

 
به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، رحمت اله مه آبادی که در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل سابق و جدید امور مالی و درآمد شرکت سخن می گفت، تحولات اخیر در شرکت فرودگاه ها را دلیلی برای بهتر شدن اوضاع و افزایش بهره وری دانست و گفت: در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل انتظار داریم ارزش های مالی شرکت افزایش یابد و در این زمینه از همه وسایل ممکن استفاده شود.

مه آبادی با بیان اینکه شرکت فرودگاه ها از سال گذشته دچار مشکلات مالی شده است، افزود: با کاهش درآمد 400 میلیارد تومانی فرودگاهی امام خمینی(ره) و 70 میلیارد تومانی پروازهای عمره از جمع درآمدهای شرکت و کسر شدن دیگر درآمدها از جمله پروازهای حج و غیره، اکنون باید به مدیریت هزینه ها فکر کنیم و ببینیم درآمدها و نقدینگی ها به کدام سو می رود.

مدیرعامل با اشاره به اینکه شرکت فرودگاه ها یک شرکت درآمد هزینه ای است، گفت: ما به خاطر اینکه نام شرکت داریم باید سود سهام و مالیات بپردازیم، در حالی که باید درآمد و سود ما صرف توسعه فرودگاه ها و زیرساخت های فرودگاهی شود.

مه آبادی از مدیرکل جدید امور مالی و درآمد شرکت خواست؛ ضمن برقراری تعامل سازنده با حسابرس دیوان محاسبات، ساز و کاری اجرا کند که شرکت های هواپیمایی بدهکار به شرکت بدهی خود را به موقع بپردازند.

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها در ادامه با تاکید بر اینکه باید از کاغذبازی و موانع تصمیم گیری عبور کرد، افزود: باید سیستم محور باشیم و از این طریق مشکلات مالی را حل کنیم که اگر چنین نشود با مشکلات بیشتری روبرو خواهیم شد.

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در پایان ضمن قدردانی از علی شورمیج ذیحساب و مدیرکل سابق امور مالی و در آمد شرکت، وی را انسانی اخلاق مدار، پاک و دوست داشتنی توصیف کرد و برای او در سمت جدید آرزوی موفقیت کرد.

در پایان این مراسم با اهدای لوح و حکم انتصاب، از علی شورمیج و علی کرمی به عنوان مدیران کل سابق و جدید امور مالی و درآمد شرکت، همچنین حیدر فرزانه حسابرس دیوان عالی محاسبات در شرکت قدردانی شد.

علی شورمیج در ابتدای این مراسم طی گزارشی،  به گوشه هایی از فعالیت 8 ساله خود در سمت مدیرکلی امور مالی و درآمد شرکت فرودگاهها اشاره کرد.

گزارش خبرنگار پورتال شرکت فرودگاه ها حاکیست؛ علی کرمی روز گذشته طی حکمی از طرف مه آبادی به عنوان مدیرکل جدید امور مالی و درآمد شرکت منصوب شد.

کرمی سال ها به عنوان مدیرکل امور مالی و درآمد در دیوان عالی محاسبات و سازمان بنادر و دریانوردی  مشغول فعالیت بوده است.
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.