| کد خبر: 78822 |

امامی: نیازمند قانون خاص برای بکارگیری نیروهای متخصص هستیم

تین نیوز | اولین کارگاه آموزشی حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع با عنوان تعالی سازمانی پس از دو روز فعالیت به کار خود پایان داد.
 
به گزارش تین نیوز از روابط عمومی شرکت فرودگاههای کشور در بخش پایانی این کارگاه محمدرضا امامی معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت به همراه شورمیج مدیرکل ذیحسابی و امور مالی ، خوشفکر معاون اداره کل اموزش و توسعه نیروی انسانی و عبدی معاون اداره کل تدارکات با حضور در میزگردی به پرسش شرکت کنندگان پاسخ دادند.

در این میزگرد معاون توسعه مدیریت و منابع با بیان اینکه بزرگترین جفا به کارکنان ، رها کردن آنان به حال خودشان است، گفت: حدود 7 هزار کارمند در فرودگاهها و ستاد شرکت فرودگاهها مشغول به کار هستند که ما با چرخش نیرو و ایجاد چند پیشگی می توانیم زمینه ارتقاء این نیروها را فراهم کنیم.

امامی افزود: آنانی که توانایی لازم را دارند در سیستم به کار گرفته می شوند و آنانی که دارای شرایط لازم نیستند باید تلاش کنند و خودشان را به سیستم برسانند.

وی تاکید کرد؛ باید با تشکیل کلاسهای آموزشی و آموزش دادن این نیروها و به کار گیری مناسب آنان، از معطل ماندن کارها جلوگیری شود.

وی در زمینه به کارگیری نیروهای متخصص در شرکت تصریح کرد: ما هم مانند دیگر دستگاههای اجرایی نیازمند قانون خاص هستیم تا برای به کارگیری نیروهای متخصص دست و پا بسته نباشیم.

امامی با توصیه کارکنان به دوری جستن از افکار دولتی و عادت کردن به تفکر شرکتی، به نقش و جایگاه کارکنان در سیستم و استفاده آنان از مزایا اشاره کرد و گفت: نمی توان مزایا را به طور مساوی بین همه کارکنان تقسیم کرد که این ضد انگیزه است ، اما مولفه هایی چون دوری از مرکز، بدی آب و هوا و مناطق محروم می تواند در کنار مولفه کلیدی بودن موجب بهره مندی بیشتر از مزایا شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع در پایان ضمن جمعبندی دو روز فعالیت این کارگاه آموزشی گفت: طی این دو روز موفق به کالبدشکافی معضلات و مشکلات شدیم و توانستیم آسیب شناسی خوبی صورت دهیم که باید دسته بندی و بعدا ارائه شود.

به گفته امامی مدیریت منابع، ارزیابی منابع و کارکنان، بررسی آیین نامه های جدید، نحوه وصول مطالبات، مقررات اداری، رفاه کارکنان و توجه به تعادل منابع انسانی در افق 1400 از جمله موضوعاتی بود که در این کارگاه آموزشی مورد بحث و تبادل نظر شرکت کنندگان قرار گرفت.  
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.