| کد خبر: 61302 |

راه‌اندازی دفتر رسیدگی به گر‌ان فروشی بلیت هواپیما در فرودگاه اهواز

تین نیوز | مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان از افتتاح دفتر رسیدگی به شکایات مسافران به‌منظور جلوگیری از فروش بلیط‌های چارتری و گرانتر از نرخ مصوب در فرودگاه اهواز خبر داد.
 
به‌ گزارش تین نیوز از روابط‌ عمومی فرودگاه‌های استان خوزستان؛ محمدسعید شرفی مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان ضمن اعلام این خبر گفت: با هماهنگی اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت و فرودگاه اهواز دفتر رسیدگی به شکایات ایجاد و در ترمینال داخلی این فرودگاه گشایش یافت.
 
شرفی افزود؛ در این دفتر گروه مشترکی از ارگان‌های مختلف ذکر شده مستقر و به شکایات شهروندان و مسافران با تشکیل پرونده در خصوص خرید و فروش بلیت‌های گرانتر از نرخ مصوب رسیدگی خواهد شد.
 
وی گفت: این دفتر با توجه به افزایش فروش بلیت‌های چارتری و گرانتر از قیمت مصوب در مسیرهای پرتردد ایجاد شده که از جمله این مسیرها می‌توان به مسیر اهواز-تهران، اهواز-مشهد، اهواز – اصفهان و اهواز – شیراز اشاره کرد.
 
مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان ادامه داد؛ شرکت‌های هواپیمایی به جای اینکه خود اقدام به فروش بلیت کنند از طریق شبکه‌های سراسری و آژانس‌ها، بلیت‌ها را به‌طور یکجا به یک نفر فروخته و افراد سوء استفاده‌گر، این بلیت‌ها را چند برابر قیمت به فروش می‌رسانند.
 
وی اشاره کرد: در این شعبه سیار از تعزیرات، در صورت مشاهده تخلف و فروش بلیط گرانتر از قیمت مصوب، در همان محل پرونده تشکیل داده و حکم قضایی صادر می‌شود.
 
شرفی مشکلاتی از این دست را نیز باعث سلب اعتماد مردم از صنعت هوانوردی دانست و ابراز امیدواری کرد: با همکاری دستگاه‌های ذیربط سعی در رفع مشکلات مربوطه داریم.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.