راهاندازی دفتر رسیدگی به گران فروشی بلیت هواپیما در فرودگاه اهواز
تین نیوز | مدیرکل فرودگاههای استان خوزستان از افتتاح دفتر رسیدگی به شکایات مسافران بهمنظور جلوگیری از فروش بلیطهای چارتری و گرانتر از نرخ مصوب در فرودگاه اهواز خبر داد.
به گزارش تین نیوز از روابط عمومی فرودگاههای استان خوزستان؛ محمدسعید شرفی مدیرکل فرودگاههای استان خوزستان ضمن اعلام این خبر گفت: با هماهنگی ادارهکل صنعت، معدن و تجارت و فرودگاه اهواز دفتر رسیدگی به شکایات ایجاد و در ترمینال داخلی این فرودگاه گشایش یافت.
شرفی افزود؛ در این دفتر گروه مشترکی از ارگانهای مختلف ذکر شده مستقر و به شکایات شهروندان و مسافران با تشکیل پرونده در خصوص خرید و فروش بلیتهای گرانتر از نرخ مصوب رسیدگی خواهد شد.
وی گفت: این دفتر با توجه به افزایش فروش بلیتهای چارتری و گرانتر از قیمت مصوب در مسیرهای پرتردد ایجاد شده که از جمله این مسیرها میتوان به مسیر اهواز-تهران، اهواز-مشهد، اهواز – اصفهان و اهواز – شیراز اشاره کرد.
مدیرکل فرودگاههای استان خوزستان ادامه داد؛ شرکتهای هواپیمایی به جای اینکه خود اقدام به فروش بلیت کنند از طریق شبکههای سراسری و آژانسها، بلیتها را بهطور یکجا به یک نفر فروخته و افراد سوء استفادهگر، این بلیتها را چند برابر قیمت به فروش میرسانند.
وی اشاره کرد: در این شعبه سیار از تعزیرات، در صورت مشاهده تخلف و فروش بلیط گرانتر از قیمت مصوب، در همان محل پرونده تشکیل داده و حکم قضایی صادر میشود.
شرفی مشکلاتی از این دست را نیز باعث سلب اعتماد مردم از صنعت هوانوردی دانست و ابراز امیدواری کرد: با همکاری دستگاههای ذیربط سعی در رفع مشکلات مربوطه داریم.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.