| کد خبر: 2767 |

مدیرکل فرودگاه رشت:

اشراف مدیران ارشد استان به‌ مدیریت فرودگاهی، خدمات‌رسانی را تسهیل می‌کند

تین نیوز | مدیركل فرودگاه رشت در دیدار با معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گیلان ضمن قدردانی از حمایت‌های استانداری در سال گذشته خواستار تغییر نگاه نسبت به شرح وظایف فرودگاهی و تامین هزینه‌های ساخت، تجهیز و پذیرایی جایگاه تشریفات دولت در این فرودگاه شد.

به‌گزارش تین نیوز به نقل از روابط‌ عمومی فرودگاه گیلان، در این دیدار كه در دفتر معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گیلان انجام شد، فتاح رضوانی ضمن تبریك سال، مدیریت در فرودگاه‌ها را مستلزم هماهنگی درون سازمانی و برون‌سازمانی دانست و گفت: حضور ارگان‌های امنیتی و خدماتی برای ارائه خدمت به مسافران در فرودگاه‌های كشور باعث شده است مدیریت در این مجموعه با ظرافت‌های خاص و پیچیده اجرا شود.

وی افزود: اشراف مدیران ارشد استان به شرح وظایف هر یك از ارگان‌ها و سازمان‌های مستقر در فرودگاه رشت می‌تواند در برنامه‌ریزی و نظارت این مجموعه اثرگذار باشد.

رضوانی اظهار داشت: انتظار می‌رود ارزیابی عمومی و تخصصی اداره‌ كل فرودگاه گیلان با شاخص‌های فرودگاهی سنجیده شود.

همچنین صفرعلی كریمی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گیلان ضمن تبریك سال جدید، با اشاره به نقش مدیران برای آموزش منابع انسانی مستقر در دستگاه‌های اجرایی استان گفت: مدیریت منابع انسانی با آموزش كاركنان برای انجام شرح وظایف سازمانی میسّر خواهد بود و دستگاه‌های اجرایی از جمله اداره‌كل فرودگاه گیلان بر اساس شاخص‌های عمومی و تخصصی ارزیابی می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی با تاكید بر هماهنگی بیشتر بین استانداری و فرودگاه رشت خواستار نشست دوجانبه كارشناسی برای رفع هرگونه ابهام در زمینه ارزیابی عملكرد فرودگاه رشت شد.

وی همچنین در خصوص تامین هزینه‌های ساخت، تجهیز و پذیرایی جایگاه تشریفات دولت در فرودگاه رشت اظهار داشت: شورای برنامه‌ریزی استان با در نظر گرفتن همه جوانب هزینه‌های جاری استان را نیز مشخص می‌كند و هزینه‌های در نظر گرفته شده پاویون فرودگاه رشت كه متعلق به استانداری گیلان است با تصویب شورای مذكور قابل پرداخت خواهد بود.

در این دیدار معاون عملیاتی هوانوردی، معاون اجرایی، رئیس حراست و مسئول روابط‌عمومی اداره‌كل فرودگاه گیلان نیز حضور داشتند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.