| کد خبر: 269522 |

سامانه حقوق مسافری برای پرواز های نوروزی راه اندازی شد

معاون عملیات نوروزی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی کشور گفت: سامانه حقوق مسافری برای رسیدگی به تاخیرات پرواز های نوروزی راه اندازی شد.

تین نیوز

معاون عملیات نوروزی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی کشور گفت: سامانه حقوق مسافری برای رسیدگی به تاخیرات پرواز های نوروزی راه اندازی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، آجیلیان، مدیرکل عملیات نوروزی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی کشور در نشست خبری امروز خود گفت: ۹ فرودگاه بین المللی و ۲۳ فرودگاه مرز هوایی و مابقی فرودگاه محلی هستند و برنامه های پروازهای نوروزی بر اساس درخواست شرکت ها و تقاضای مسافران بوده است.

به گفته وی  جلسات  پروازهای نوروزی  با حوزه میراث  فرهنگی و شرکت فرودگاه ها برگزار شد. دستور العمل آن در ستاد نوروزی تدوین شده و ایرادهای سال گذشته برطرف شده است و کمیته تسهیلات در این بخش برگزار شده است.

او بیان کرد: چک لیست های عملیاتی و فرودگاهی  تهیه شده است و نقاط ضعف رفع شده و ستاد نوروزی در این بخش از ۲۴ اسفند تا ۱۷ فرودین فعالیت های خود را ادامه می دهد.

آجیلیان بیان کرد: در ایام سفرهای نوروزی با توجه به رشد ۳تا ۵ درصدی پروازهای نوروزی  عملیات غیرمرتبط تعطیل شده است.

وی گفت: طبق پیش بینی های هواشناسی میزان بارندگی ها در ایام نوروز افزایش می یابد و همین امر باعث تاخیر در پروازها می شود. بنابراین دستور داده شده که نماینده شرکت های هواپیمایی در تمامی فرودگاه ها حضور  داشته باشند.

او افزود: سامانه حقوق مسافری راه اندازی شده و در صورتی که پروازی تاخیر داشته باشد افراد مرتبط باید حضور داشته و مسافران را مجاب کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.