| کد خبر: 264933 |

تداوم پروازها بر عهده سازمان گردشگری هر استان است

مشاور مدیرعامل در امور اجرایی فرودگاه های کشور با بیان اینکه تداوم پروازها بر عهده سازمان گردشگری هر استانی است، گفت: توسعه و ساخت فرودگاه ها هدف عمده فرودگاه های کشور است.

تین نیوز

مشاور مدیرعامل در امور اجرایی فرودگاه های کشور با بیان اینکه تداوم پروازها بر عهده سازمان گردشگری هر استانی است، گفت: توسعه و ساخت فرودگاه ها هدف عمده فرودگاه های کشور است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محمدحسین آجیلیان در جلسه تودیع و معارفه مدیران فرودگاه شهدای خرم آباد که در سالن آمفی تئاتر این فرودگاه برگزار شد، با بیان اینکه جابجایی در همه امور، امری عادی و طبیعی است، اظهار کرد: فرودگاه یک مجموعه تخصصی است و عامل توسعه در هر منطقه محسوب می شود.

وی افزود: فرودگاه عامل توسعه شهر و صنعت گردشگری است و از طرفی سفرهای هوایی، سریع، ایمن و مطمئن است و هدف شرکت فرودگاه های کشور نیز مهیا کردن همین بستر است.

مشاور مدیرعامل در امور اجرایی فرودگاه های کشور مدیریت را نوعی دوی امدادی برشمرد و گفت: توسعه و ساخت فرودگاه ها هدف عمده فرودگاه های کشور است.

آجیلیان بیان کرد: تامین پروازها وظیفه مدیر فرودگاه نیست و تداوم پروازها بر عهده سازمان گردشگری لرستان است.

وی با اشاره به اینکه هر مدیر فرودگاهی موظف به سرویس پروازهاست و چنانچه شرکت های هواپیمایی تقاضا پرواز داشته باشد باید بپذیرد، اظهار کرد: تنها توسعه فرودگاه مدنظر ما نیست و با انجام پروازها قطعا شاخص ها نیز افزایش می یابد.

مشاور مدیرعامل در امور اجرایی فرودگاه های کشور افزود: در فرودگاه خرم آباد توسعه "لندسایت" و "ایرسایت" متناسب با هم هستند.

 در این مراسم از زحمات علی کاملی مدیر قبلی با اهدای لوح تقدیر و امیرعباس نظری زاده به عنوان مدیر جدید فرودگاه شهدای خرم آباد منصوب شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.