| کد خبر: 254965 |

لزوم استفاده فرودگاه بندرعباس از همسایگی با کشورهای حاشیه خلیج فارس

با تعامل مسئولان استانی می توانیم چالش کمبود پرواز را برطرف و از ظرفیت های موجود نهایت استفاده را داشته باشیم.

تین نیوز

با تعامل مسئولان استانی می توانیم چالش کمبود پرواز در فرودگاه بندرعباس را برطرف و از ظرفیت های موجود نهایت استفاده را داشته باشیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، فرودگاه بندرعباس باتوجه به موقعیت همجواری با کشورهای حاشیه خلیج فارس می تواند با راه اندازی پروازهای کارگو نقش مهمی را در صادرات ایفا کند. 

مدیرکل فرودگاه های استان هرمزگان با اشاره به اهمیت توسعه باند کنونی و احداث باند دوم فرودگاه بندرعباس، گفت: انجام این دست پروژه ها در راستای ایجاد تغییرات مثبت در فرودگاه امری ضروری است.

جمشید دلفاردی با اشاره به نقش فرودگاه بندرعباس در این استان گفت: باتوجه به موقعیت جغرافیایی فرودگاه که در جنوبی ترین نقطه کشور و همسایگی کشورهای عربی قرار دارد، در جابجایی بار و مسافر نقش بسزایی دارد.

دلفاردی گفت: با تعامل مسئولان استانی می توانیم چالش کمبود پرواز را برطرف و از ظرفیت های موجود نهایت استفاده را داشته باشیم.

مدیرکل فرودگاه های استان هرمزگان با اشاره به اقدامات موثر فرودگاه بندرعباس به منظور ایمنی پرواز و ارائه خدمات بهتر به مسافران در یک سال اخیر، خاطرنشان کرد: نصب و راه اندازی سامانه ILS، توسعه پارکینگ و اپرون و بهسازی و زیباسازی محاوط فرودگاه و پارکینگ از اقداماتی بود که در راستای افزایش ایمنی و ارائه خدمات مطلوب به مردم انجام شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.