| کد خبر: 253755 |

یک گام تا اتمام ساختمان تکنیکال فرودگاه قشم

در فرودگاه قشم، اقدامات مربوط به نصب ILS فرودگاه از جمله حفر کانال و انتقال کابل برق و فیبر نوری انجام شده است و پیگیری و اتمام بخشی از ساختمان تکنیکال بلاک، تکمیل نمای برج مراقبت، نصب شیشه ها و... نیز برای سال جدید، در دست اقدام است.

تین نیوز

در فرودگاه قشم، اقدامات مربوط به نصب  ILS فرودگاه از جمله حفر کانال و انتقال کابل برق و فیبر نوری انجام شده است و پیگیری و اتمام بخشی از ساختمان تکنیکال بلاک، تکمیل نمای برج مراقبت، نصب شیشه ها و... نیز برای سال جدید، در دست اقدام است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی؛ از مهم ترین اقدامات انجام شده در فرودگاه قشم پیگیری و اتمام بخشی از ساختمان تکنیکال بلاک فرودگاه است که در این راستا تمامی امور ساختمانی و تاسیسات طبقه همکف و طبقه اول ساختمان تکنیکال بلاک فرودگاه به اتمام رسیده است، مابقی موارد ازجمله تکمیل نمای برج مراقبت، نصب شیشه ها و برخی از کارهای باقیمانده نیز تا ۲ الی ۳ ماه آینده تکمیل خواهد شد و پس از تهیه تجهیزات مورد نیاز ساختمان، به بهره برداری خواهد رسید.

شایان ذکر است اقدامات مربوط به نصب  ILS فرودگاه از جمله حفر کانال و انتقال کابل برق و فیبر نوری انجام شده است. همچنین برخی از تجهیزات ضروری ازجمله دو دستگاه کانکس ماموت ups و ... تهیه شده و پس از آغاز سال جدید اقدامات بعدی جهت نصب و راه اندازی دستگاه انجام خواهد شد.

گفتنی است توسعه فضای سبز فرودگاه، تهیه برخی از تجهیزات و وسایل مورد نیاز ازجمله تهیه صندلی های انتظار مسافر، تهیه ماشین کف شور برای ترمینال و .... انجام شده است.

برنامه ها و راهبردهای پیش رو برای سال جدید  نیز شامل پیگیری تکمیل و بهره برداری از ساختمان تکنیکال و ils ، تهیه دستگاه های x_ray و موتور ژنراتور، راه اندازی duty free و راه اندازی سالن cip و...است که در دست اقدام می باشد.

لازم به ذکر است در حال حاضر تعداد پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه قشم در هفته ۱۸۰ پرواز است و روزانه حدود ۴۰۰۰ نفر مسافر ورودی و خروجی از فرودگاه قشم تردد دارند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.