| کد خبر: 248192 |

ایمنی و امنیت، اولویت نخست شرکت فرودگاه ها است

معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: اولویت نخست شرکت فرودگاه ها ایمنی و امنیت است و در این راستا، هرگونه تجهیزاتی برای فرودگاهها فراهم می شود.

تین نیوز

معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: اولویت نخست شرکت فرودگاه ها ایمنی و امنیت است و در این راستا، هرگونه تجهیزاتی برای فرودگاهها فراهم می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد؛ حمیدرضا سیدی در نخستین دوره آموزشی پسا کرونا ویژه معاونان عملیاتی فرودگاههای کشور که در مجتمع فرهنگی، ورزشی فرودگاه مشهد برگزار شد، اظهار داشت: تامین امنیت و ایمنی چه در فرودگاه ها و چه در آسمان یکی از برنامه های اصلی و راهبردی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران است.

وی اذعان کرد در ماه گذشته بیش از 500 میلیارد تومان برای امنیت شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران تامین اعتبار شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: نصب، نگهداری و تجهیز فرودگاه ها برای ارائه سرویس های بی خطر از اولویت های این شرکت است.

وی خطاب به معاونان عملیاتی فرودگاههای کشور با بیان اینکه انتقال تجربه همچون یک دوره آموزشی است، هدف از اجرای این دوره آموزشی را انتقال دانش و تجربه برای ارائه خدمات مناسبت به مردم و مسافران دانست.

سیدی با بیان اینکه فرودگاه های استان ها برای تهیه تجهیزات نباید کوتاهی کنند، افزود: یکی از خسارت های مرسوم در فصل زمستان که نزدیک باند شکل می گیرد چاله هایی است که ایجاد می شود و اگر این چاله ها رفع نشود به مرور آسیب جدی به آسفالت باند پرواز وارد می کند.

وی از دست اندرکاران دوره آموزشی خواست برای انجام دوره های آموزشی از امکانات فرودگاهها استفاده شود تا از صرف هزینه های اضافی جلوگیری شود.

سیدی در پایان گفت: بایستی برای جلب رضایت خدواند و سربلندی ایران تلاش کنیم و ناظر، داور و قاضی تلاش ها و فعالیتمان را وجدان خود قرار دهیم.

در ابتدای این مراسم، محمود امانی بنی، مدیرکل فرودگاههای استان خراسان رضوی گزارشی از اقدامات انجام شده در فرودگاه بین المللی مشهد ارائه داد.

گفتنی است؛ این دوره آموزشی به مدت دو روز برگزار می شود و در روز نخست فیروزی پور نماینده نطنز در مجلس شورای اسلامی و گلیج معاونت عملیات فرودگاهی، معاونین عملیات هوانوردی و فرودگاهی و روسای ایستگاه های آتش نشانی فرودگاه های کشور حضور داشتند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.