| کد خبر: 246260 |

برنامه ریزی بلندمدت برای عملیات زمستانی در فرودگاههای کشور

مدیرکل آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیما گفت: همه مدیران فرودگاهی و مسئولان عملیات زمستانی و فرودگاهی طبق جدول زمانبندی شده برای مانورها، جلسات هماهنگی با شرکتهای هندلینگ و بازدید از امکانات عملیات زمستانی اقدام کنند.

تین نیوز

مدیرکل آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیما گفت: همه مدیران فرودگاهی و مسئولان عملیات زمستانی و فرودگاهی طبق جدول زمانبندی شده برای مانورها، جلسات هماهنگی با شرکتهای هندلینگ و بازدید از امکانات عملیات زمستانی اقدام کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران؛ سخنان مدیرکل آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیما در همایش مدیران ستادی و فرودگاهی، حکایت از برنامه ریزی بلندمدت شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران برای عملیات در فصل زمستان داشت.

حمید حاجی بیگی در همایش  دیروز (سه شنبه، اول شهریورماه 1401) در تهران اظهار کرد: مدیران فرودگاهی دستورالعمل های عملیات زمستانی خودشان را طبق GRF تدوین و برای سازمان هواپیمایی ارسال کنند و تاییدیه را بگیرند.

وی همچنین از مدیران فرودگاهی خواست کمبودها در زمینه عملیات زمستانی را هرچه زودتر اعلام کنند تا این کمبودها برطرف شود.

به گفته حاجی بیگی، به زودی دوره آموزشی ویژه مسئولان عملیات زمستانی برگزار خواهد شد.

مدیرکل آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیما افزود: همه مدیران فرودگاهی و مسئولان عملیات زمستانی و فرودگاهی طبق جدول زمانبندی شده برای مانورها، جلسات هماهنگی با شرکتهای هندلینگ و بازدید از امکانات عملیات زمستانی اقدام کنند. همچنین برنامه ریزی لازم برای استفاده از نیروهای چندپیشه در عملیات زمستانی هرچه زودتر صورت گیرد.

وی ادامه داد: طی ۶ ماه آینده نمایندگان اداره کل ایمنی و هدایت زمینی هواپیما برای آزمایش جسمانی ورزشی از همکاران ایمنی و آتش نشانی به فرودگاهها اعزام می شود و از مسئولان فرودگاهی می خواهم برنامه ریزی لازم برای افزایش سطح آمادگی جسمانی این نیروها را انجام دهند.

حاجی بیگی در پایان از مدیران فرودگاهی برای اجرای عملیات موفق زمستانی در سال گذشته تشکر کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.