| کد خبر: 244299 |

◄ افزایش پروازهای تهران- ارومیه

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی گفت: چهار پرواز هفتگی در مسیر تهران - ارومیه و برعکس به پروازهای فرودگاه ارومیه اضافه شد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی گفت: چهار پرواز هفتگی در مسیر تهران - ارومیه و برعکس به پروازهای فرودگاه ارومیه اضافه شد.

به گزارش تین نیوز، محمد نائل قراملکی افزود: کاهش تعداد پروازها در مسیر ارومیه - تهران و برعکس در خرداد ماه سال جاری توسط برخی شرکت های هواپیمایی، سبب بروز محدودیت‌هایی برای مسافران در این مسیر شده بود.

وی ادامه داد: در این راستا با افزایش پروازهای هفتگی در تلاش برای رفع محدودیت‌ها هستیم تا مسافران به راحتی از خدمات فرودگاه ارومیه بهره مند شوند.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی اضافه کرد: با پیگیری و هماهنگی‌های انجام شده با شرکت هواپیمایی آتا، این پروازها از ۲۸ خرداد ماه در مسیر تهران - ارومیه و برعکس به پروازهای هفتگی فرودگاه ارومیه افزوده شده است.

قراملکی یادآور شد: این پروازهای جدید در روزهای شنبه، یکشنبه، سه شنبه  و چهارشنبه در ساعت ۱۹ از فرودگاه مهرآباد به ارومیه و ساعت ۲۱ شب از ارومیه به تهران انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: پیش از این میانگین پرواز های داخلی روزانه فرودگاه ارومیه ۲ تا سه پرواز بود که این تعداد نیز به آن اضافه شد.

آذربایجان‌غربی سه فرودگاه در شهرهای ارومیه، خوی و ماکو دارد ولی بخش قابل توجهی از پروازها از طریق فرودگاه ارومیه انجام می‌شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.