| کد خبر: 241540 |

رشد ۱۲ درصدی پذیرش مهمانان نوروزی در فرودگاه خرم‌آباد

مدیر فرودگاه شهدای خرم‌آباد گفت: براساس آمار ثبت شده در سامانه آمار از شروع پروازهای نوروزی تا هفتم فروردین ماه، ۲۰ پرواز ورودی و خروجی انجام و تعداد ۱۳۴۷ نفر مسافر ورودی و خروجی از این فرودگاه استفاده کرده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۲ درصدی را نشان می‌دهد.

تین نیوز

علی کاملی، اظهار کرد: همزمان با تشکیل ستاد سفرهای نوروزی در کشور کمیته تسهیلات با محوریت خدمات سفرهای نوروزی با حضور کلیه واحدهای فرودگاهی و ارگان‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های خدمات‌رسان تشکیل و برای ارائه خدمات بهتر برنامه‌ریزی انجام شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، وی ادامه داد: اهم اقدامات بطور خلاصه شامل مناسب‌سازی، زیباسازی و تمیز کاری ترمینال، محوطه، پاویون، نمازخانه‌ها و ساختمان‌های جانبی، آذین‌بندی و برپایی سفره هفت سین با الهام از فرهنگ اصیل استان، پخش موسیقی محلی، پذیرایی با شیرینی و شکلات از میهمانان نوروزی در روز عید، استقرار میز خدمات و تلفن پاسخگوی ۰۶۶۳۱۰۴۰۰۰۰ برای ثبت پیشنهادات، انتقادات و شکایات، حضور دائم مدیر یاجانشینان مدیر در محل ترمینال، فعال کردن غرفه فروش صنایع‌دستی و محصولات فرهنگی لرستان، اسکان و پذیرایی از همکاران فرودگاهی در مهمانسراها و مأمورسراهای فرودگاه و ... است.

مدیر فرودگاه شهدای خرم‌آباد، تصریح کرد: براساس آمار ثبت شده در سامانه آمار از شروع پروازهای نوروزی تا هفتم فروردین ماه، ۲۰ پرواز ورودی و خروجی انجام و تعداد ۱۳۴۷ نفر مسافر ورودی و خروجی از این فرودگاه استفاده کرده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۲ درصدی را نشان می‌دهد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.