| کد خبر: 236773 |

◄ آمادگی فرودگاه گرگان برای عملیات زمستانی

عبدالخلیل صادقی معاون عملیات هوانوردی فرودگاه گرگان هدف از برگزاری این جلسه را انجام آخرین هماهنگی‌ها در آستانه فصل سرما و همچنین تبیین وظایف ارگان‌ های درگیر در عملیات زمستانی عنوان کرد.

تین نیوز

در راستای الزامات سازمان هواپیمایی کشوری و سیاست‌های شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران برای فرودگاه‌های برف‌گیر و اجرای مفاد دستورالعمل عملیات زمستانی، نشستی به این منظور در فرودگاه گرگان برگزار شد.

به گزارش تین نیوز، عبدالخلیل صادقی معاون عملیات هوانوردی فرودگاه گرگان هدف از برگزاری این جلسه را انجام آخرین هماهنگی‌ها در آستانه فصل سرما و همچنین تبیین وظایف ارگان‌ های درگیر در عملیات زمستانی عنوان کرد.

صادقی افزود:با توجه به حساسیت موضوعات عملیات زمستانی فرودگاهی و لزوم رعایت دستورالعمل ها مطابق با استانداردهای تنظیم شده بین المللی و همچنین وحدت رویه و روش ها این جلسه برگزار شد تا با مدیریت صحیح، آمادگی قبلی و کاهش تبعات برودت هوا و بارش برف، خدمات با کیفیت مطلوب به هم وطنان ارائه کنیم.

تاری معاون اجرایی در این جلسه ضمن  تاکید بر پاسخگویی به موقع شرکت ها به مسافران گفت: کلیه ارگان‌های دخیل در عملیات بر‌ف‌روبی موظف‌اند نسبت به معرفی نماینده تام‌الاختیار و پاسخگو اقدام کنند و از شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات فرودگاهی و شرکت‌های هندلینگ کننده مستقر در فرودگاه گرگان انتظار می‌رود ضمن بازدید اساسی و به‌روزرسانی تجهیزات زمستانی خود، نسبت به تهیه تجهیزاتی مانند چرخ‌های حمل بار مجهز به چادر، پله‌های مسقف و سایر تجهیزات مورد نیاز فصل سرما اقدام کنند.

به گزارش روابط عمومی فرودگاه‌های استان گلستان؛ جلسه هماهنگی عملیات زمستانی با حضور کلیه اعضای کمیته تسهیلاتی در حوزه عملیات زمستانی، معاون عملیات هوانوردی، معاون اجرایی، حراست، روسای واحد ها، فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی، فرمانده پلیس فرودگاه‌های استان، روسای ایرلاین ها، شرکت های هندلینگ کننده و نماینده مدیریت بحران و پدافند غیر عامل تشکیل شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.