| کد خبر: 232892 |

اجرای ۱۳۶ پروژه عمرانی و هوانوردی در برنامه کوتاه مدت فرودگاه یزد

مدیرکل فرودگاه‌های یزد از اجرای موفق برنامه کوتاه مدت فرودگاه یزد درفاصله سال‌های ۹۵ تا پایان ۹۹ با اجرای ۱۳۶ پروژه عمرانی و هوانوردی خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه‌های یزد از اجرای موفق برنامه کوتاه مدت فرودگاه یزد درفاصله سال‌های ۹۵ تا پایان ۹۹ با اجرای ۱۳۶ پروژه عمرانی و هوانوردی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، عباس محمدی، مدیرکل فرودگاه های یزد اظهار داشت: سال ۹۹ نقطه پایانی بر مجموعه زحمات کارکنان یزد بود که با پایان یافتن برنامه کوتاه مدتی که سال ۹۵ تدوین شده بود و درک درست از شرایط کشور به صورت جهادی ۱۳۶ پروژه هوانوردی و فرودگاهی به بهره‌برداری رسید و کاستی‌های موجود در  فرودگاه یزد با پشتیبانی مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و اداره های کل ستادی برطرف شد.

مدیرکل فرودگاه‌های یزد افزود: در حوزه عمرانی پروژه‌های افتخارآمیزی از جمله تونل آدم رو و کانال‌های وابسته را عملیاتی و نیز ترمینال فرودگاه را بهسازی و ترمینال سابق را به ترمینال پروازهای خارجی تبدیل کردیم و به زودی بر اساس طرح جامع برای ساخت ترمینال بین‌المللی فرودگاه یزد اقدام می‌شود.

وی عنوان کرد: فرودگاه یزد نخستین فرودگاهی است که توانست گواهینامه دریافت کند و برای تسریع در پروژه های این فرودگاه در شرایط کرونا کارکنان و مسوولان همت بسیاری از خود نشان دادند.

محمدی افزود: پیش از اجرای برنامه کوتاه مدت در فرودگاه یزد تعداد تاخیرهای پروازی زیاد بود که خوشبختانه اکنون به کمتر از ۳۰ دقیقه رسیده، روزانه ۲۶ پرواز رفت و برگشت داریم و هفت شرکت هواپیمایی در فرودگاه فعال است.

وی همچنین گفت: امسال برای اجرای پروژه turn pad با توجه به رفت و آمد هواپیماهای سنگین در باند و نیز برای توسعه ساختمان اداری و احداث ساختمان سپاه حفاظت برنامه ریزی شده و پیگیر افزایش پروازهای خارجی و نیز اصلاح چارت اداری فرودگاه هستیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.