| کد خبر: 232840 |

برقراری پرواز ایروان-تبریز-ایروان

مدیرکل فرودگاههای استان آذربایجان شرقی گفت: صبح روز پنجشنبه نخستین پرواز مسیر ایروان- تبریز در فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز به زمین نشست.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاههای استان آذربایجان شرقی گفت: صبح روز پنجشنبه نخستین پرواز مسیر ایروان- تبریز در فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز به زمین نشست.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مدیرکل فرودگاههای استان آذربایجان شرقی گفت : این پرواز روزهای دوشنبه و پنج شنبه هرهفته توسط شرکت هواپیمایی Armenia Airways انجام می‌شود که نخستین پرواز آن روز پنجشنبه ( دهم تیر ماه) با ۴۶ نفر مسافر ورودی وارد فرودگاه تبریز شد و پس از یک ساعت توقف ، با ۹۷ نفر مسافر تبریز را به سمت ایروان ترک کرد.

این مقام ارشد حمل و نقل هوایی استان آذربایجان شرقی در مورد اهمیت این پرواز گفت: علاوه بر موضوع انتقال مسافر و توسعه گردشگری، ایجاد مسیر ''کانکشنی'' و دسترسی به شهر "مسکو" از طریق ایروان نیز از پتانسیل های این پرواز است که می تواند موجبات اتصال تبریز به مسکو را فراهم آورد.

بیشتر بخوانید:

پرواز تبریز - ایروان به زودی برقرار می‌شود

آذری افزود: یکی از برنامه های مهم اداره‌کل فرودگاه‌های استان آذربایجان‌شرقی در سال جاری ایجاد مقاصد پروازی با کشورها و شهرهای همسایه است که پس از ایروان، راه‌اندازی خط هوایی باکو، آنکارا و وان نیز در دستور کار قرار دارد.

وی در خصوص وضعیت پروازهای بین المللی فرودگاه تبریز در میان فرودگاه های کشور نیز گفت: مسیر تبریز – استانبول و بالعکس در دو ماه پیاپی( فروردین و اردیبهشت سال جاری) بعنوان پرتردد ترین مسیر در پروازهای بین المللی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ثبت شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.