| کد خبر: 232611 |

ساخت مرکز سوخت‌گیری پروازهای عبوری در فرودگاه آبادان

سرپرست فرودگاه آبادان از برنامه‌ریزی برای ساخت دیوار حفاظتی جدید این فرودگاه به طول ۵۰۰ متر خبر داد.

تین نیوز

سرپرست فرودگاه آبادان از برنامه‌ریزی برای ساخت دیوار حفاظتی جدید این فرودگاه به طول ۵۰۰ متر خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مسعود خواست خدایی گفت: از مهمترین برنامه‌های این فرودگاه در سال ۱۴۰۰ می توان به افزایش فضای ساختمان اداری با استفاده از ترمینال مقاوم‌سازی شده  توسط بودجه استانی، احیای کانال تاسیساتی بین اتاق نگهبانی و ساختمان اداری، ساخت دیوار حفاظتی جدید به طول ۵۰۰ متر و تدوین طرح جامع فرودگاه اشاره کرد.

سرپرست فرودگاه آبادان همچنین از برنامه‌ریزی برای احیای جاده دسترسی سوخت‌گیری به بلوار و بازسازی و بهسازی آن خبر داد و افزود: ساخت مرکز سوخت‌گیری هوایی بین‌المللی پروازهای عبوری به تصویب کمیته پژوهش و تحقیقات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران رسیده و امسال محقق می‌شود. همچنین برای جابه‌جایی ترانزیت و درزبندی کردن ترمینال قدیم برای جلوگیری از هدررفت انرژی برنامه ریزی کرده ایم.

وی تصریح کرد: سال ۹۹ ترمینال جدید فرودگاه آبادان به مساحت ۷۵۰۰ مترمربع با حضور معاون اول رییس جمهور و مقامات کشوری و استانی تحویل موقت شد. همچنین فاز اول بهسازی ترمینال قدیم توسط مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با حضور مقام‌های استانی به بهره‌برداری رسید.

خواست خدایی همچنین گفت: سال گذشته ضمن ترمیم بخشی از دیوار حفاظتی اطراف فرودگاه با مساحت ۲۰۶ متر در ۳۰ متر، دیوار پیرامونی و اتاق حراست ساختمان اداری احداث شد.

وی همچنین به بهره‌برداری پایگاه بسیج فرودگاه آبادان به نام شهید ابوالمهدی المهندس با حضور مقامات استانی و معاون شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران اشاره کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.