| کد خبر: 231368 |

اتمام باند جدید فرودگاه زاهدان در اولویت ناوبری هوایی ایران است

اتمام باند جدید فرودگاه بین‌المللی شهدای زاهدان جزو اولویت‌های این شرکت است.

تین نیوز

معاون عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با بیان اینکه هدف از سفر به سیستان و بلوچستان بازدید روند اجرایی پروژه‌های جاری و نیازسنجی پروژه‌های مورد نیاز بوده گفت: اتمام باند جدید فرودگاه بین‌المللی شهدای زاهدان جزو اولویت‌های این شرکت است.

ب︎ه گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا مصطفی صفایی روز یکشنبه در نشست مشترک با مسوولان فرودگاه بین‌المللی شهدای زاهدان اظهارداشت: یکی از اصلی‌ترین پروژه‌های مهم شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اتمام پروژه دیوار حفاظتی جدید ضلع شرق و شمال شرقی فرودگاه بین‌المللی شهدای زاهدان است.

وی ادامه داد: بعد از گذشت چند سال از ساخت باند جدید در فرودگاه ین‌المللی شهدای زاهدان مشکلات خاص باند فعلی این پروژه باید در روزهای آینده به سرانجام برسد و باند جدید عملیاتی شود تا مطالعات اجرای روکش و بهسازی باند قدیم در دستور کار قرار گیرد.

معاون عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با بیان اینکه که پیمانکاران باید تمام توان خود را برای تکمیل پروژه‌ها تا قبل از پایان خرداد بکار گیرند تا این پروژه‌ها مورد بهره‌برداری قرار گیرد تصریح‌کرد: با توجه به اینکه فرودگاه زاهدان یکی از فرودگاه‌های استراتژیک و مهم کشور بوده مصمم هستیم به منظور ارتقا کیفی خدمات و تکریم ارباب رجوع پروژوهایی در جهت ارتقا سرویس‌های هوانوردی و فرودگاهی انجام شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.