| کد خبر: 228904 |

ارتقای پوشش ارتباطی فرودگاه یاسوج

دستیار ویژه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار با مدیر فرودگاه شهدای یاسوج از برنامه‌ریزی برای ارتقا و بهینه سازی پوشش ارتباطی این فرودگاه خبر داد.

تین نیوز

دستیار ویژه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار با مدیر فرودگاه شهدای یاسوج از برنامه‌ریزی برای ارتقا و بهینه سازی پوشش ارتباطی این فرودگاه خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، انصاری‌فرد، مدیر فرودگاه در دیدار با نجات‌نیا، دستیار ویژه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به مسایل و مشکلات ارتباطی فرودگاه یاسوج، گفت:‌ با توجه به حساسیت زیرساخت ارتباطی در فرودگاه و سابقه قطع شدن کابل فیبر فعلی مستقر در زمین‌های کشاورزی نیازمند یک بستر فیبر نوری اختصاصی و اصولی جهت توسعه فرودگاه هستیم.

وی همچنین عنوان کرد: وضعیت آنتن‌دهی موبایل نیز در فرودگاه چندان مطلوب نیست و باید تقویت شود.

نجات‌نیا نیز با بیان اینکه فرودگاه که یکی از مهمترین زیرساخت‌های مهم توسعه استان است، گفت: پوشش ارتباطی فرودگاه یاسوج ارتقاء و بهینه‌سازی خواهد شد.

وی همچنین عنوان کرد: در کوتاه‌مدت سایت جدید همراه اول در بله زار پیش بینی شده که برنامه فاز ۸ مخابرات ایران با هدف کم کردن ترافیک دیتا در این منطقه پرجمعیت اقدام جدی در پوشش ارتباطی و پهنای باند به حساب خواهد آمد.

به گزارش شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، نجات نیا ادامه داد: در این راستا هماهنگی لازم از طریق شبکه فیبرنوری شرکت ارتباطات زیرساخت(یاسوج-مال خلیفه) انجام خواهد شد.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.