| کد خبر: 218863 |

◄ 19 درصد پروازهای مردادماه با تاخیر همراه بود/ ایرتور نامنظم‌ترین ایرلاین

در مرداد ماه سال جاری، 19 درصد از پروازهای برنامه ای ایرلاین های داخلی، دارای تأخیر بوده که متوسط زمان پروازهای تاخیردار 76 دقیقه بوده است.

تین نیوز

در مرداد ماه سال جاری، 19 درصد از پروازهای برنامه ای ایرلاین های داخلی، دارای تأخیر بوده که متوسط زمان پروازهای تاخیردار 76 دقیقه بوده است.

به گزارش تین نیوز، آمار منتشر شده از سوی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران حاکی از آن است در پروازهای عبوری از فراز کشور در مرداد ماه سال جاری حدود 65 درصد نسبت به ماه مشابه سـال گذشته کاهش داشته است.

ایرتور نامنظم‌ترین، معراج و پویاایر منظم‌ترین ایرلاین در مردادماه

در مرداد ماه سال جاری شرکت های هواپیمایی ایرتور و قشم ایر به ترتیب با 31 و 29 درصد بیشترین درصد تاخیرات پروازی را داشته اند که در این میان شرکت های هواپیمایی پویا ایر و معراج به ترتیب با 4 و 5 درصد تاخیر در پروازهای برنامهای مسافری بهترین عملکرد را به خود اختصاص داده اند.

کاهش تاخیرهای پروازی هواپیمایی تابان و کاسپین نسبت به ماه گذشته

آمارها نشان میدهد، در مرداد ماه سال جاری نسبت به ماه گذشته، شرکت های هواپیمایی ایرتور و آسمان به ترتیب با 8 و 4 درصد افزایش و شرکت های هواپیمایی تابان و کاسپین به ترتیب با 5 و 4 درصد کاهش در پروازهای برنامه ای مسافری، بیشترین و کمترین تغییر درصد پروازهای تأخیردار را دارند به عبارت دیگر شرکت های هواپیمایی تابان و کاسپین بهترین عملکرد را نسبت به ماه گذشته داشته است.

بیشترین درصد پروازهای کنسلی به نام سپهران و تابان ثبت شد

در راستای همین آمارها شرکت های هواپیمایی سپهران، تابان و معراج به ترتیب با 70 ،70 و 69 درصد و شرکت های هواپیمایی پویاایر و ایران ایر به ترتیب با 20 و33 درصد، در کل پروازهای دارای مجوز، بیشترین و کمترین درصد پروازهای ابطالی را دارند به عبارت دیگر شرکت های هواپیمایی پویا ایر و ایران ایر بهترین عملکرد را داشتهاند

در مرداد ماه سال جاری حداقل80 درصد نشست و برخاست کل پروازها به ترتیب درده فرودگاه مهرآباد، مشهد، شیراز، اهواز، کیش، اصفهان، بندرعباس، تبریز، عسلویه و یزد انجام پذیرفته است.

نشست و برخاست های مسافری در فرودگاه مشهد با متوسط 122 مسافر در هر پرواز و در فرودگاه ایرانشهر با متوسط 26 مسافر در هر پرواز بیشترین و کمترین تراکم مسافر را شامل می شوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.