| کد خبر: 205997 |

تمهیدات فرودگاه مشهد برای مقابله با کرونا/ سالن مسافران ورودی خارجی استریل می‌شود

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی از تمهیدات فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد و فرودگاه‌های فعال استان برای مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی از تمهیدات فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد و فرودگاه‌های فعال استان برای مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، محمود امانی‌ بنی در خصوص تمهیدات فرودگاه‌های خراسان رضوی برای مقابله با ویروس کرونا، ضمن بیان این که فرودگاه‌های فعال در سطح استان در آمادگی کامل به‌سر می‌برند، اظهار کرد: در این راستا پایگاه بهداشت در فرودگاه مشهد مستقر شده و مسافران ورودی را چک می‌کند.

وی افزود: همچنین از روزهای اولیه خبر شیوع ویروس کرونا، به شرکت‌های هندلینگ پروازهای خارجی ابلاغ گردید تا اتوبوس و خودروهای سرویس‌دهنده پروازهای خارجی تفکیک شوند.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی در خصوص اقدامات صورت‌گرفته برای کارکنان فرودگاه خاطرنشان کرد: برای تمامی کارکنان فرودگاه آموزش‌های لازم جهت پیشگیری از کرونا برگزار و نیز امکانات بهداشتی مورد نیاز برای کارکنان فرودگاه فراهم شده است.

امانی بنی همچنین ضمن اشاره به این که فرودگاه سبزوار نیز به عنوان فرودگاه فعال استان در آمادگی کامل به‌سر می‌برد، تصریح کرد: همچنین در راستای رعایت مسائل بهداشتی و کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، سالن پروازهای ورودی خارجی فرودگاه مشهد پس از هر پرواز استریلیزه می‌شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.