| کد خبر: 201302 |

◄ وصول مطالبات در شرکت فرودگاه‌ها سرعت می‌گیرد

معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به اینکه دستورالعمل وصول مطالبات شرکت به تائید وزرای راه و شهرسازی و دادگستری رسیده است، از استقرار شعبه اجرای احکام برای تحقق وصول مطالبات در ستاد شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران خبر داد.

تین نیوز

معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به اینکه دستورالعمل وصول مطالبات شرکت به تائید وزرای راه و شهرسازی و دادگستری رسیده است، از استقرار شعبه اجرای احکام برای تحقق وصول مطالبات در ستاد شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، علی شورمیج با بیان اینکه اقدامات خوبی از سوی معاونت توسعه مدیریت و منابع در حوزه‌های منابع انسانی، مالی و تدارکات انجام شده، عنوان کرد: در حوزه وصول مطالبات با تلاش‌های انجام شده نسبت به سال قبل روند مطلوب شده و بر اساس بند 5 ماده 53 قانون احکام دائمی (قانون خاص) کارگروه وصول مطالبات تشکیل شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران افزود: جلسه‌های کارشناسی کارگروه برگزار و دستورالعمل شفافی تهیه شده که به زودی به تمام فرودگاه‌ها ابلاغ می‌شود. همچنین به‌زودی قرار است شعبه اجرای احکام نیز برای وصول مطالبات در ستاد شرکت مستقر شود.

وی در عین حال با بیان اینکه جذب اعتبارات  خوبی در فرودگاه‌ها به‌ویژه در بخش عملیاتی نداشته‌ایم، گفت: سال گذشته بودجه با تاخیر اعلام شد اما امسال بودجه به‌موقع اعلام و مناقصه‌ها برگزار شده و امیدواریم فرودگاه‌ها اهتمام بیشتری به جذب اعتبارات داشته باشند.

شورمیج همچنین به یکسان‌سازی قراردادهای مشخص و معین اشاره کرد و افزود: طبق دستورالعمل یکسان‌سازی برای کارکنان معین انجام‌شده و امیدواریم در سال آتی برای کارکنان قرارداد مشخص نیز انجام  شود چرا که از این پس دیگر قرارداد مشخص نداریم و باید در این حوزه نواقص موجود را برطرف کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران همچنین از دریافت مجوز کمیسیون ماده دو برای جایگزینی خودروی اسقاطی موجود در فرودگاه‌ها با خودروهای جدید خبر داد.

شورمیج همچنین از تصویب و ابلاغ سرانه ورزش کارکنان شرکت نیز خبر داد و گفت: قرار است مسابقات فوتسال دهه فجر به میزبانی فرودگاه مشهد با حضور هشت تیم برگزار  شود.

وی افزود: پیگیر تائید اساسنامه شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در شورای نگهبان هستیم و پیش‌نویس آیین‌نامه مالی، معاملاتی و استخدامی نیز تهیه شده و امیدواریم سال آتی اجرا شود.

شورمیج از اختصاص فوق‌العاده مسئولیت به افراد واجد شرایط با بررسی کمیته سرمایه انسانی نیز خبر داد.

 وی ادامه داد: سامانه چک الکترونیکی در ستاد و پنج فرودگاه کشور راه‌اندازی شده و امیدواریم به‌زودی در سایر فرودگاه‌ها نیز به کار گرفته شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به بازنگری چارت ستادی و فرودگاه‌ها نیز اشاره کرد و همچنین از برگزاری آزمون استخدامی در اردیبهشت 99 برای جذب 194 نیروی جدید حوزه عملیاتی خبر داد.

وی همچنین گفت: ذخیره مرخصی کارکنان شرکت با توجه به بخشنامه ابلاغی و ایراد دستگاه‌های نظارتی محقق نشده ولی اگر در این خصوص با سازمان حسابرسی به جمع‌بندی برسیم، این موضوع سال آینده در دستور کار قرار می‌گیرد.

شورمیج همچنین با اشاره به استفاده سامانه تدارکات الکترونیکی بر اساس ابلاغ وزارت صمت گفت: با وجود مشکلاتی که این سامانه دارد، اما می‌بایست مناقصات از طریق این سامانه انجام شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.