| کد خبر: 196894 |

◄ اغلب فرودگاه‌های کشور از دهه 60 به بعد ساخته شد

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: بیشتر فرودگاه‌های کشور در دهه 60 و پس از آن ساخته شد و پس از جنگ به امکانات کنونی رسیده‌ایم و امروز با وجود تحریم‌ها و سخت شدن شرایط، نگاه ما به توان داخلی افزایش یافته است.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: بیشتر فرودگاه‌های کشور در دهه 60 و پس از آن ساخته شد و پس از جنگ به امکانات کنونی رسیده‌ایم و امروز با وجود تحریم‌ها و سخت شدن شرایط، نگاه ما به توان داخلی افزایش یافته است.

‌سیاوش امیرمکری در حاشیه همایش و نمایشگاه تبیین نقش وزارت راه و شهرسازی در دوران دفاع مقدس عنوان کرد: در بخش صنعت هوانوردی این نمایشگاه توانسته‌ایم، توانمندی و خدمات متخصصان صنعت هوانوردی در دوران دفاع مقدس را نمایش دهیم، تصاویر درج شده از شهدای صنعت هوانوردی در این غرفه نیز یادآور خدمات بزرگ این عزیزان است.

وی افزود: با اینکه اغلب نمایشگاه‌ها پس از پنج یا 6 دوره برگزاری به بلوغ می‌رسند، ولی با نگاه حرفه‌ای طراحان، این نمایشگاه در دوره نخست کیفیت قابل قبولی دارد، در عین حال می توان با ایده‌پردازی و نگاه تخصصی‌تر تمرکز بیشتری بر مولفه‌های متناسب‌تر با دفاع مقدس داشت.

‌مدیرعامل شرکت فرود‌گاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: باید همه تلاش خود را برای ارایه خدمات هرچه بهتر به‌ ایثارگران به کار بریم و امیدوارم بتوانیم از همه ظرفیت‌های قانونی برای جلب رضایت ایثارگران استفاده کنیم.

وی همچنین با تاکید بر ضرورت به‌روز‌ رسانی تجهیزات هوانوردی عنوان کرد: محدودیت‌های تحمیلی موجب شده است به پایمردی خود در زمان حساس کنونی نیز با الگو گرفتن از دوران دفاع مقدس ادامه دهیم و از توان داخلی برای تامین تجهیزات استفاده بیشتری کنیم.

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران افزود: بیشتر فرودگاه‌های کشور ما در دهه 1360 و پس از آن ساخته شده‌اند و ما پس از جنگ به امکانات کنونی رسیده‌ایم و امروز نیز با وجود تحریم‌ها و سخت شدن شرایط، نگاه ما به توان داخلی افزایش یافته است.

وی عنوان کرد: پس از گذشت مدتی از شروع جنگ تحمیلی، ارتش سازماندهی شد و با کمک سایر نیروها و پایمردی بسیجیان توانستیم مانع آسیب رسانی دشمنان به کشورمان شویم و به حیات خود ادامه دهیم.

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران افزود: امروز با تکیه بر توان داخلی در حال طراحی و ساخت بخشی از تجهیزات هوانوردی حساس هستیم و تأمین دستگاه‌های راداری، کمک ناوبری پیشرفته، سیستم‌های ارتباطی و سوئیچینگ ما با توان داخلی در مرحله خوبی است.

امیرمکری همچنین بر ضرورت مستندسازی نقش فرودگاه‌های کشور در دوران دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: در این راستا می‌توان از ادبیات شفاهی و خاطرات پیش‌کسوتان فعال در دوران دفاع مقدس و نیز اطلاعات و اسناد موجود از فرودگاه‌های مرزی و درگیر با جنگ و پشتیبانی دفاع مقدس استفاده و آنها را با ادبیات متناسب زمان تنظیم و مکتوب کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.