| کد خبر: 193836 |

◄ بهره برداری از فرودگاه سقز در سال 99

مدیر فرودگاه سنندج با اشاره به پیشرفت 55 درصدی احداث ترمینال و ساختمان های جنبی فرودگاه سقز از افتتاح این فرودگاه در سال آتی خبر داد.

تین نیوز
مدیر فرودگاه سنندج با اشاره به پیشرفت 55 درصدی احداث ترمینال و ساختمان های جنبی فرودگاه سقز از افتتاح این فرودگاه در سال آتی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه سنندج، امیرعباس نظرزاده، مدیر فرودگاه با اعلام این خبر گفت: پروژه فرودگاه سقز با وجود گذشت بیش از یک دهه از عملیات ساخت آن اکنون در بهترین شرایط عمرانی قرار دارد و روند ساخت آن پیشرفت و سرعت قابل ملاحظه ای گرفته است و پیمانکاران مرتبط در سه جبهه کاری شامل ترمینال و ساختمان های جنبی، باند و سطوح پروازی و همچنین جاده جایگزین سقز-مریوان در حال اجرای پروژه هستند.

وی افزود: احداث ترمینال و ساختمان های جنبی حدود 55 درصد پیشرفت فیزیکی دارد وعملیات ساخت سطوح پروازی نسبت به کل فرودگاه 10 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم فرودگاه سقز در سال 99 افتتاح شود.

نظری زاده عنوان کرد: تعامل سازنده و مطلوبی بین شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، استانداری کردستان و پیمانکاران در جریان است. از جمله جمع آوری دکل های برق فشار قوی در ابتدای باند با توجه به موقعیت آنها و نیز جابه جایی جاده سقز – مریوان از تعهدات استانداری است و در بحث مشکلات مالی و کمبود اعتبار نیز با تخصیص اعتباری بالغ بر 31 میلیارد تومان به پروژه فرودگاه سقز توسط شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران مشکلات مالی این پروژه برطرف می شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.