| کد خبر: 191942 |

◄ بازدید امیرمکری از پروژه‎های فرودگاه شیراز/ پیشرفت 50 درصدی ساخت ترمینال بین‎المللی

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در سفر به استان فارس از پروژه‎های در دست اجرای فرودگاه شیراز بازدید کرد.

تین نیوز
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در سفر به استان فارس از پروژه‎های در دست اجرای فرودگاه شیراز بازدید کرد.
به گزارش تین نیوز به نقل از روابط‎عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران در این بازدید که امروز، 17 تیر، با همراهی مصطفی صفایی، معاون عملیات فرودگاهی و احمد ایزدبین، سرپرست حوزه مدیرعامل انجام شد، از نزدیک در جریان پیشرفت فیزیکی پروژه ساخت ترمینال بین‎المللی فرودگاه شیراز قرار گرفت.

 وی در این بازدید با رضا بدیعی فرد، مدیرکل فرودگاههای فارس و همچنین  پیمانکار پروژه ساخت این ترمینال در مورد مسائل و روند کار به گفتگو پرداخت و در زمینه تسهیل در اجرای کار و اتمام هرچه سریعتر پروژه توصیه‎های لازم را ارائه داد.

امیرمکری همچنین از روند فاز دوم بهسازی ترمینال قدیم خارجی فرودگاه شامل سنگ کف، اجرای سقف و اصلاح سیستم سرمایش و گرمایش و روشنایی سالن گذرنامه و گمرک بازدید کرد. 

گفتنی است، ساخت ترمینال بین‎المللی فرودگاه شیراز با زیربنای 23 هزار متر مربعی و در سه طبقه به پیشرفت 50 درصدی رسیده و محوطه‎سازی آن در حال انجام است همچنین فاز دوم طرح بهسازی ترمینال قدیم خارجی فرودگاه شیراز از ابتدای سال جاری آغاز شده و حدود یک و نیم ماه دیگر به پایان می‎رسد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.