| کد خبر: 190138 |

◄ افتتاح سه طرح فرودگاهی به ارزش 55 میلیاردریال در فرودگاه های گیلان

عضو هیات مدیره و راهبر عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در سفر به گیلان سه طرح زیرساختی به ارزش 55 میلیاردریال را افتتاح می کند.

تین نیوز

عضو هیات مدیره و راهبر عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در سفر به گیلان سه طرح زیرساختی به ارزش 55 میلیاردریال را افتتاح می کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه گیلان، غلامرضا کریم آقایی، مدیرکل فرودگاه با اعلام این خبر عنوان کرد: این طرح ها شامل نصب دستگاه جدید DVOR/DME ( با اعتبار 20 میلیارد ریال)، بهره برداری از ساختمان مانیتورینگ دوربین های مدار بسته (با اعتبار 20 میلیارد ریال) و نصب دو دستگاه دیزل ژنراتور( با اعتبار 15 میلیارد ریال) است که 25 خرداد توسط حسین اسفندیاری، عضو هیات مدیره و راهبر عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران به بهره برداری می رسد.

مدیر کل فرودگاه استان گیلان گفت: این طرح ها بخشی از پروژه های زیرساختی آماده افتتاح فرودگاه به ارزش کلی 230 میلیارد ریال است که در دو سال گذشته اجرا شده اند.

وی افزود: از جمله سایر طرح های آماده افتتاح فرودگاه گیلان می توان به سیستم روشنایی تقرب دقیق(PALS) باند27، سیستم نشان دهنده تقرب دقیق(PAPI) باند 09، محوطه سازی به متراژ 40 هزار مترمربع و احداث و تجهیز مخزن بتنی و ایستگاه پمپاژ و شبکه توزیع آب شرب اشاره کرد که به زودی توسط سیاوش امیرمکری، رییس هیات مدیره و ناوبری هوایی ایران به بهره برداری می رسند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.