| کد خبر: 187916 |

◄ آمادگی شهردار تبریز برای همکاری در توسعه فرودگاه

شهردار تبریز در بازدید از فرودگاه، آمادگی خود را جهت همکاری های همه جانبه در اجرای پروژه های فرودگاهی بویژه ساخت ترمینال 14 هزار مترمربعی اعلام کرد.

تین نیوز

شهردار تبریز در بازدید از فرودگاه، آمادگی خود را جهت همکاری های همه جانبه در اجرای پروژه های فرودگاهی بویژه ساخت ترمینال 14 هزار مترمربعی اعلام کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه های آذربایجان شرقی، در این بازدید، مصطفی صفایی، مدیرکل فرودگاه های استان با اشاره به اهمیت فرودگاه تبریز گفت: این فرودگاه به دلیل واقع شدن در مرز و کریدور هوایی بین المللی در ارایه خدمات ناوبری، هوانوردی به پروازهای داخلی و بین المللی نقش بسیار مهمی دارد.

مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی افزود: یکی از پروژه های مهم فرودگاه تبریز، توسعه و بهسازی اپرون بتنی و تاکسی وی های ارتباطی با اعتباری بالغ بر 400 میلیارد ریال از محل اعتبار شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی است که با اتمام آن ظرفیت پذیرش پارکینگ هواپیمای فرودگاه تبریز به بیش از دو برابر افزایش می یابد.

صفایی گفت: همچنین پروژه توسعه ترمینال 3 فرودگاه تبریز را در دست اجرا داریم که طی آن ترمینال 3 فرودگاه تبریز با هزینه ای بالغ بر 50 میلیارد ریال از محل اعتبار شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران به مساحت 800 مترمربع توسعه می یابد.

وی درباره پروژه ترمینال فرودگاه تبریز گفت: مطالعات و طراحی این پروژه در آینده نزدیک نهایی می شود و پس از آن برای انجام مراحل فراخوان و مناقصه اقدام خواهد شد.

مدیرکل فرودگاههای استان آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت پروژه ترمینال 14 هزار مترمربعی برای توسعه هر چه بیشتر شهر تبریز گفت: با توجه به هزینه های بالای اجرای این پروژه، از شورای شهر و سایر مسوولان استانی تقاضا داریم جهت اجرای هرچه بهتر این پروژه با اداره کل فرودگاه های آذربایجان شرقی همکاری کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.