| کد خبر: 187462 |

ساعات کار غرفه‌های رستورانی فرودگاه‌های کشور در ماه مبارک رمضان

فرمانده پلیس فرودگاه های کشور گفت: فعالیت غرفه های کافی شاپ، آب میوه فروشی و بستنی فروشی بعد از اذان صبح تا اذان مغرب ممنوع است و رستوران ها نیز از طبخ و سرو غذای گرم در طول روز باید خودداری کنند.

تین نیوز

فرمانده پلیس فرودگاه های کشور گفت: فعالیت غرفه های کافی شاپ، آب میوه فروشی و بستنی فروشی بعد از اذان صبح تا اذان مغرب ممنوع است و رستوران ها نیز از طبخ و سرو غذای گرم در طول روز باید خودداری کنند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از پلیس فرودگاه‌های کشور، سردار حسن مهری در نشست هماهنگی اصناف و غرفه داران با پلیس فرودگاه های کشور افزود: مسوولیت حفظ و رعایت شان و منزلت روزه داران در فرودگاه وظیفه همگانی است خصوصا اصناف و غرفه داران مسوولیت بیشتری در این زمینه دارند.

وی ادامه داد: تامین محل مناسب و به دور از دید روزه داران برای پذیرایی از مسافران در این ماه به عهده اصناف و غرفه داران است در غیر این صورت پلیس از فعالیت آنان جلوگیری خواهد کرد.

فرمانده پلیس فرودگاه های کشور درباره محدودیت های غرفه داران و رستوران های فرودگاه ها در این ماه، گفت: فعالیت غرفه های کافی شاپ، آب میوه فروشی، بستنی فروشی بعد از اذان صبح تا اذان مغرب ممنوع است و رستوران ها نیز از طبخ و سرو غذای گرم در طول روز باید خودداری کنند.

این مقام ارشد انتظامی تاکید کرد: مسافران برای حفظ حرمت این ماه مبارک و رعایت شان و منزلت روزه داران، در ملاءعام تظاهر به روزه خواری نکنند و در صورتی که به هر دلیل قادر به گرفتن روزه نیستند به محل هایی که در ترمینال ها از قبل مشخص شده مراجعه کنند.

سردار مهری تصریح کرد: پلیس هم برای حفظ کرامت ماه مبارک رمضان با انجام گشت های محسوس و نامحسوس بر رعایت قوانین در این ایام نظارت خواهد کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.