| کد خبر: 186668 |

◄ انجام چهارمین مرحله تعمیر و نگهداری هواپیمای فلایت‌چک

رییس مرکز وارسی پروازی و خدمات هوایی از انجام مرحله چهارم تعمیر و نگهداری هواپیمای فلایت چک و آغاز دوره جدید وارسی های پروازی دستگاه های کمک ناوبری فرودگاه های کشور خبر داد.

تین نیوز

رییس مرکز وارسی پروازی و خدمات هوایی از انجام مرحله چهارم تعمیر و نگهداری هواپیمای فلایت چک و آغاز دوره جدید وارسی های پروازی دستگاه های کمک ناوبری فرودگاه های کشور خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، عبدالرحیم کاشف علیپور ضمن تبریک 26 آوریل روز جهانی خلبان، از خلبانان مرکز وارسی پروازی و خدمات هوایی که پویایی صنعت هوانوردی را با بهره جویی تخصصی در پروازهای وارسی پرواز و همچنین انتقال دانش هوانوردی به جوانان و علاقه مندان این مرز و بوم عینیت بخشیده اید، قدردانی کرد.

وی همچنین از با اشاره به انجام فاز چهارم تعمیر و نگهداری هواپیمای فلایت چک گفت: این عملیات با تلاش متخصصان فنی مرکز وارسی پروازی در مدت زمان بالغ بر 10 روز کاری انجام شد و هفته گذشته به پایان رسید.

به گفته کاشف علیپور عملیات تعمیر و نگهداری فلایت چک به طور متوسط پس از 200 ساعت  پرواز انجام می شود که با انجام این مرحله از تعمیر و نگهداری، دوره جدید وارسی های پروازی فلایت چک آغاز شد.

وی اظهار داشت: بر این اساس چهارم اردیبهشت بررسی اولیه دستگاه های کمک ناوبری (دستگاه VOR/DME به همراه طرح ها و دستور العمل های پروازی) فرودگاه های نوشهر و ساری و ششم اردیبهشت و نیز عملیات فلایت چک سیستم های کمک ناوبری VOR/DME ایستگاه هوانوردی ده نمک انجام شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.