| کد خبر: 186667 |

◄ برگزاری مانور طرح اضطراری کامل در فرودگاه ایرانشهر

رئیس فرودگاه ایرانشهر از برگزاری موفق تمرین کامل دوسالانه طرح اضطراری با رویکرد حفظ و ارتقای آمادگی در مواقع بحرانی در این فرودگاه خبر داد.

تین نیوز

رئیس فرودگاه ایرانشهر از برگزاری موفق تمرین کامل دوسالانه طرح اضطراری با رویکرد حفظ و ارتقای آمادگی در مواقع بحرانی در این فرودگاه خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‎عمومی فرودگاه های سیستان و بلوچستان؛ مجید پنجه که گفت: تمرین کامل طرح اضطراری فرودگاه ایرانشهر امروز، شنبه هفتم اردیبهشت، با حضور مدیرکل فرودگاه های استان، مدیرکل دفتر مقررات فرودگاهی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، نماینده دفتر بررسی سوانح و حوادث سازمان هواپیمایی کشوری، مدیریت بحران شهرستان، مرکز اورژانس و فوریت‎های پزشکی، سازمان ایمنی و آتشنشانی شهرداری، جمعیت هلال احمر ایرانشهر، پزشکی قانونی، یگان های  پلیس و سپاه حفاظت هواپیمایی، حراست، مراقبت پرواز، الکترونیک، مخابرات، تسهیلات و تجهیزات فرودگاهی، روابط‎عمومی و نقش پر رنگ نیروهای آتشنشانی و هدایت زمینی فرودگاه برگزار شد.

وی با اشاره به الزامات ایکائو مبنی بر برگزاری تمرین کامل طرح اضطراری هر دو سال یکبار گفت: محوریت این تمرین که برای اولین بار در ایرانشهر برگزار شد، بر اساس فرماندهی، هماهنگی و ارتباطات بوده است و هدف از برگزاری این تمرین ارزیابی توانایی‎ها و تمرین وظایف کلیه ارگان‎های مرتبط در مواقع بحران، آمادگی و چگونگی مدیریت بحران در شرایط مختلف، فراهم بودن تجهیزات در شرایط اضطراری، آشنایی مجموعه فرودگاه با سایر ارگان‎های درگیر در شرایط  بحران، رفع نواقص احتمالی و افزایش توان عملیاتی در هنگام بروز سوانح عنوان کرد.

وی در پایان گفت: پس از برگزاری این تمرین جلسه با حضور فرماندهان عملیات و ناظرین در این فرودگاه برگزار و نقاط ضعف و قوت توسط کارشناسان اعزامی بررسی شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.