| کد خبر: 186519 |

◄ آمادگی فرودگاه زنجان برای راه‌اندازی پرواز باری بین‌المللی

مدیر فرودگاه زنجان در نشست رایزنی و بررسی شرایط برقراری پروازهای باری(کارگو) بین‎المللی بر آمادگی این فرودگاه بر اساس استانداردهای هوانوردی در این زمینه تاکید کرد.

تین نیوز

مدیر فرودگاه زنجان در نشست رایزنی و بررسی شرایط برقراری پروازهای باری(کارگو) بین‎المللی بر آمادگی این فرودگاه بر اساس استانداردهای هوانوردی در این زمینه تاکید کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌‎عمومی فرودگاه زنجان، محمد قاسمی در این نشست که با حضور استاندار زنجان، مسئولان شرکت سرمایه‎گذار و بخش خصوصی در محل استانداری زنجان برگزار شد، ضمن تاکید بر آمادگی این فرودگاه گفت: خوشبختانه تجربه انجام پروازهای داخلی و خارجی پهن پیکر تا رده ایرباس 340 در این فرودگاه وجود دارد و با توجه به تنوع و تولید انواع محصولات کشاورزی، استخراج معادن و فلزات گرانبها در استان، هم اکنون امکان انجام صادرات از این فرودگاه به کشورهای حوزه خلیج فارس، روسیه و غیره فراهم شده است.

فتح‎اله حقیقی، استاندار زنجان، نیز انجام پروازهای باری به منظور صادرات و واردات در فرودگاه زنجان را از نظر اقتصادی امری توجیه‎پذیر و بسیار مفید دانست و ابراز امیدواری کرد: با همکاری مسئولان استانی، فرودگاه و بخش خصوصی این امر به سرعت تحقق پیدا کند.

در ادامه نماینده سرمایه‎گذار بخش خصوصی از رایزنی و برنامه‎ریزی برای واردات دام زنده و گوشت به فرودگاه زنجان توسط یک شرکت هواپیمایی خارجی و همچنین صادرات محصولات صنعتی و کشاورزی از این استان خبر داد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.