| کد خبر: 185757 |

◄ آمادگی فرودگاه‌های کرمان برای مقابله با سیل

مدیرکل فرودگاه‎های استان کرمان از آمادگی فرودگاه‎های این استان برای وقوع سیلاب و در صورت نیاز خدمت رسانی به پروازهای امدادی خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه‎های استان کرمان از آمادگی فرودگاه‎های این استان برای وقوع سیلاب و در صورت نیاز خدمت رسانی به پروازهای امدادی خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‎عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، علی قاسم‎زاده گفت: با توجه به پیش بینی بارش شدید باران در شمال، جنوب و جنوب شرقی استان کرمان این بارش‎ها از دیشب آغاز و موجب شده است در جنوب استان در جیرفت، عنبرآباد، کهنوج و رودبارجنوب آب طغیان کند و چند مسیر دسترسی روستایی و اصلی را برای مدتی مسدود شود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه فرودگاه‎های استان در وضعیت مناسب قرار دارند و پروازها در حال انجام است، گفت: احتمال آبگرفتکی فرودگاه‎ها کم است و در فرودگاه کرمان نیز که با توجه به تجربه چند سال قبل در ابتدای باند 16، محدوده چراغ‎های اپروچ و دستگاه لکولایزر آبگرفتگی رخ داده بود تمهیدات لازم را دیده ایم که در صورت وقوع سیل در کرمان این بخش‎ها دچار آبگرفتگی نشوند.

قاسم‎زاده ادامه داد: بر اساس تاکید ستاد مدیریت بحران استان از پنجشنبه قبل در آماده باش هستیم و تمام مرخصی‎ها و ماموریت‎های غیرضروری لغو شده‎اند و آمادگی کامل وجود دارد که در شرایط بحرانی شدن استان پروازهای امداد و نجات را هدایت و خدمات لازم را به آنها ارائه کنیم.

وی در پایان گفت: در حال حاضر بارش در شهر کرمان قطع شده است اما طبق پیش‎بینی هواشناسی تا سه شنبه این شرایط جوی در استان حاکم خواهد بود و بارش‎ها ادامه خواهد یافت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.