| کد خبر: 185439 |

◄ همه اعضا صنعت هوانوردی جزو یک خانواده هستند

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران در دیدار با فرمانده پلیس فرودگاه‎های کشور و فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار مجموعه ارگان‎های فعال در صنعت هوانوردی را یک خانواده دانست که هماهنگی و همراهی آنها با یکدیگر منجر به ارائه خدمات مناسب به مسافران و رضایت آنها می شود.

تین نیوز

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران در دیدار با فرمانده پلیس فرودگاه‎های کشور و فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار مجموعه ارگان‎های فعال در صنعت هوانوردی را یک خانواده دانست که هماهنگی و همراهی آنها با یکدیگر منجر به ارائه خدمات مناسب به مسافران و رضایت آنها می شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، سیاوش امیرمکری امروز، 20 فروردین، در این دیدارها که با همراهی حسین اسفندیاری، عضو هیئت مدیره و راهبر عملیات فرودگاهی و رحمت‎اله فیروزی‎پور، مدیرکل حراست و امنیت فرودگاهی صورت گرفت، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار، از آنها و همکارانشان برای فعالیت‎های  سال 97 و روزهای نوروز 98 و همکاری و همراهی بسیار خوب با مجموعه شرکت فرودگاه‎ها قدردانی کرد و گفت: ما همه یک خانواده هستیم و هرکه در این صنعت مشغول به کار است عضوی از آن محسوب می‎شود و هرچه هماهنگی و همکاری میان این اعضا بیشتر باشد نتیجه‎اش رضایت بیشتر مردم خواهد بود و امیدوارم در سال جدید این همکاری‎ها تقویت شود.

وی همچنین با اشاره به بروز سیل در مناطق مختلف ایران گفت: در مواقع بحران همکاری پلیس فرودگاه‎ها و سپاه حفاظت هواپیمایی در فرودگاه‎ها بسیار مهم است و باید نماینده این دو ارگان در همه جلسه‎های کمیته بحران شرکت آنها حضور داشته باشد.

امیرمکری با اشاره به اینکه وجود مرکز عملیات اضطراری و نظارت کیفی کمک زیادی به مدیریت بهتر بحران و پایش شرایط می‎کند، گفت: یکی از اولویت‎های سال 98، فراهم کردن بستر اینترنت امن برای ارتباط این مرکز با فرودگاه‎های سراسر کشور و راه‎اندازی آن است.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به اقدامات پیشگیرانه فرودگاه‎های مناطق‎سیل زده گفت: خوشبختانه این امر باعث شد که همه فرودگاه‎های ما غیر از مدت کوتاهی چون فرودگاه خرم‎آباد به دلیل آبگرفتگی سطوح پروازی غیر فعال شده بود، فعال بمانند و مسیر هوایی برای امدادرسانی سریع به مردم باز بماند.

وی با اشاره به حضور خود در جلسه روز گذشته کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به منظور ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در فرودگاه‎ها برای مدیرت بحران و خدمات ارائه شده، از قدردانی این کمیسیون از عملکرد فرودگاه‎ها در مناطق سیل زده خبر داد و گفت: اگر این اقدامات انجام نمی‎شد دست‎کم چهار فرودگاه به زیر آب می‎رفت و خسارت‎های زیادی را به بار می‎آورد و امکان انجام پروازهای امدادی از بین می‎رفت.

وی کسب تجربه از بحران را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: با وجودی که در سطوح مختلف، خود را برای بحران سیل آماده کردیم اما نقطه ضعف‎هایی را دیدیم که باید آنها را رفع کنیم و آمادگی خود را برای آینده افزایش دهیم.

همچنین در این دیدار سردار مهری فرمانده پلیس فرودگاه‎های کشور ضمن بیان گزارشی از اقدامات امنیتی این مجموعه در فرودگاه‎های مناطق سیل‎زده گفت: از همه حمایت‎ها و پشتیبانی‎های بخش‎های مختلف شرکت فرودگاه‎ها همچون حراست تشکر و قدردانی می‎کنم و این واقعا مهم است که با همکاری و هماهنگی زیاد توانسته ایم بدون دغدغه به کارمان بپردازیم.

سردار موسوی فرمانده حفاظت هواپیمایی کشور نیز با بیان اینکه در طول نوروز از 20 فرودگاه سرکشی شده است گفت: امروز فرمانده سپاه حفاظت فرودگاه خرم‎آباد طی گزارشی، خوشبختانه شرایط امنیتی فرودگاه را عادی و تحت کنترل عنوان کرد.

وی وجود فرودگاه‎ها در مناطق مختلف را به دلیل فراهم کردن امکان امدادرسانی هوایی به مردم در شرایط بحرانی و حوادث طبیعی ارزشمند دانست و گفت: فعال نگه داشتن فرودگاه‎ها در این مواقع اهمیت بسیار زیادی دارد و خوشبختانه این امر در مناطق سیل زده کمک بسیار زیادی به امدادرسانی و باز نگه داشتن مسیرهای هوایی کرده است و باید آن را به عنوان اولویت اول وظایف خود بدانیم.

گفتنی است، در ادامه امیرمکری و هیئت همراه به مناسبت تکریم و معارفه دادستان دادسرای فرودگاه مهرآباد به دیدار محمد بیضی زاده دادستان جدید رفتند و با اهدای یادبودی از زحمات مهدی مهرانگیز دادستان پیشین قدردانی کردند.

تاکید امیرمکری بر تکمیل ساختمان پلیس فرودگاه مهرآباد

همچنین در این روز امیرمکری پس از بازدید از ساختمان جدید پلیس فرودگاه مهرآباد و تاسیسات در درست احداث آن، بر لزوم تخصیص اعتبار لازم و رفع مسائل و تکمیل آن پیش از آغاز ماه مبارک رمضان تاکید کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.