| کد خبر: 185136 |

تکمیل ترمینال حجاج فرودگاه همدان در سال ۹۸

​مدیر فرودگاه همدان تکمیل و افتتاح رسمی ترمینال حجاج این فرودگاه را مهمترین پروژه سال ۹۸ عنوان کرد و گفت: ساخت این ترمینال ۴۵۱۰ مترمربعی تاکنون ۴۵ درصد پیشرفت داشته است.

تین نیوز

 

مدیر فرودگاه همدان تکمیل و افتتاح رسمی ترمینال حجاج این فرودگاه را مهمترین پروژه سال ۹۸ عنوان کرد و گفت: ساخت این ترمینال ۴۵۱۰ مترمربعی تاکنون ۴۵ درصد پیشرفت داشته است.

به گزاش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در معرفی مهمترین اقدامات انجام شده در فرودگاه همدان طی سال ۹۷ عنوان کرد: یکی از مهمترین اقدامات ما در سال ۹۷، پیگیری افتتاح پروژه های عمرانی بود. از جمله این پروژه ها می توان به ساختمان تکنیکال بلاک و برج مراقبت اشاره کرد که با زیربنای ۲۰۰۰ مترمربع و اعتبار ۶۰ میلیارد ریالی ساخته شده و در انتظار افتتاح رسمی آن هستیم. این برج ۵۲.۵ متر ارتفاع دارد و مرتفع ترین برج فرودگاهی کشور محسوب می شود.

مدیر فرودگاه همدان افزود: همچنین سال ۹۷ با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار محوطه سازی فرودگاه همدان انجام شد. در این راستا ۱۶ هزار مترمربع آسفالت شد، ۲۰۰۰ مترمربع سنگکاری کف انجام شد و ۵۰۰۰ متر نیز جدول گذاری کردیم. ساخت سردر اصلی فرودگاه با شش میلیارد ریال اعتبار، ساخت پارکینگ مستقبلین با زیربنای ۴۰۰۰ مترمربع و اعتبار چهار میلیارد ریال و نیز بهسازی ساختمان های فرودگاه با اعتبار ۳۸ میلیارد ریال نیز انجام شد.

وی همچنین گفت: سال گذشته، ۴۲۰۰ زایر بیت الله الحرام از استان های کردستان و همدان از این فرودگاه اعزام شدند و توانستیم پروازهای مسیر تهران- همدان را برقرار کنیم.

کلوندی مهمترین برنامه مدیریت فرودگاه همدان در سال ۹۸ را تکمیل و افتتاح رسمی ترمینال حجاج عنوان کرد و افزود: ساخت این ترمینال ۴۵۱۰ مترمربعی ۴۵ درصد پیشرفت کرده است.

وی همچنین از برنامه ریزی برای برقراری پروازهای کیش- همدان و مشهد- همدان در نوروز ۹۸ خبر داد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.