| کد خبر: 184933 |

◄ مهرآباد پرترافیک ترین فرودگاه نوروزی

فرودگاه مهرآباد با اعزام و پذیرش بیش از نیم میلیون مسافر در نوروز در رتبه نخست خدمت‎رسانی به پروازهای نوروزی 98 در سطح کشور قرار دارد.

تین نیوز

فرودگاه مهرآباد با اعزام و پذیرش بیش از نیم میلیون مسافر در نوروز در رتبه نخست خدمت‎رسانی به پروازهای نوروزی 98 در سطح کشور قرار دارد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‎عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، براساس آمار ارسالی از فرودگاه‎های کشور از 25 اسفند 97 تا 9 فروردین 98، فرودگاه مهرآباد با اعزام و پذیرش بیش از 574 هزار مسافر در قالب نشست و برخاست 4749 پرواز بیشترین مسافر نوروزی را داشته است.

پس از مهرآباد، فرودگاه امام خمینی (ره) با میزبانی نشست و برخاست 2085 پرواز بیش از 340 هزار مسافر را از و به مقاصد خارج از کشور اعزام و پذیرش کرده و در رتبه دوم قرار گرفته است و پس از آن فرودگاه مشهد با اعزام و پذیرش بیش از 300 هزار مسافر در مقاصد داخلی و خارجی، طی نشست و برخاست 2064 پرواز در جایگاه سوم قرارگرفته است.

همچنین براساس آمارهای دریافتی، فرودگاه شیراز با اعزام و پذیرش نزدیک به 123 هزار مسافر و میزبانی 1121 پرواز در جایگاه چهارم، فرودگاه اصفهان با اعزام و پذیرش بیش از 77 هزار مسافر در قالب 695 پرواز در جایگاه پنجم و فرودگاه اهواز با اعزام و پذیرش نزدیک به 67 هزار مسافر و میزبانی 664 پرواز در رتبه ششم فرودگاه‎های کشور در سفرهای نوروزی قرار گرفته‎اند.

در این روزها پر ترافیک‎ترین روز کاری را فرودگاه مهرآباد داشته است به طوری که در روز 27 اسفند 97، با هدایت 393 پرواز بیش از 47 هزار مسافر را اعزام و پذیرش کرده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.