| کد خبر: 183562 |

◄ تلاش می‌کنیم هیچ وقفه‌ای در عملیات پروازهای نوروزی نیفتد

راهبر معاونت عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران مطرح کرد: سعی می‌کنیم که آمادگی همکارانمان در ایام نوروز 98 در بخش‌های مختلف به نحوی باشد که هیچ‌گونه وقفه‌ای عملیاتی و خدمت‌رسانی در فرودگاه‌ها اتفاق نیفتد.

تین نیوز

راهبر معاونت عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران مطرح کرد: سعی می‌کنیم که آمادگی همکارانمان در ایام نوروز 98 در بخش‌های مختلف به نحوی باشد که هیچ‌گونه وقفه‌ای عملیاتی و خدمت‌رسانی در فرودگاه‌ها اتفاق نیفتد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، حسین اسفندیاری در جمع خبرنگاران به تشکیل ستاد نوروزی در شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از حدود سه هفته گذشته اشاره کرد و گفت: همان‌طور که مستحضر هستید ما در شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در حال آماده‌سازی برای ایام نوروز هستیم؛ ما در این ایام با پیک سفر مواجه خواهیم بود اگر چه ما در فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران همواره و به‌صورت دائمی آماده هستیم و موضوعی به نام تعطیلی نداریم.

وی در ادامه اضافه کرد: همه کارها در حمل‌ونقل هوایی بر اساس دستورالعمل‌ها و ضوابطی که عمدتاً همه آن‌ها بین‌المللی است صورت می‌گیرد از همین رو آمادگی همیشگی ما در تمام ایام ضروری است.

راهبر معاونت عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران خاطرنشان کرد: ویژگی این‌که در برخی از ایام تأکید خاصی داریم به دلیل نحوی انجام کار است؛ برای مثال ما برای مدت 20 روزه پروازهای حج داریم طبیعتاً باید فرودگاه‌ها و امکاناتی که برای عملیات حج است به‌سرعت آماده شوند بنابراین ما در این ایام کارهای بیش‌تری انجام می‌دهیم و پروازهای نوروز هم به همین شکل است.

اسفندیاری با بیان این‌که در فرودگاه‌های کشور ستاد نورزی تشکیل و کارهای بسیار خوبی انجام گرفته است، بیان کرد: در فرودگاه‌ها زیباسازی‌های ویژه و ابتکاراتی تازه‌ای برای نوروز انجام شده است.

وی تأکید کرد: سعی می‌کنیم که آمادگی همکارانمان در بخش‌های مختلف به نحوی باشد که هیچ‌گونه وقفه‌ای عملیاتی و خدمت‌رسانی در فرودگاه‌ها اتفاق نیفتد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.