| کد خبر: 181532 |

◄ تاسیس انجمن نخبگان شاغل در فرودگاه یزد

آیت اله ناصری نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه یزد ضمن قدردانی از فعالیت‌های انجام‌شده توسط دست‌اندرکاران فرودگاه بین المللی شهید آیت‌اله صدوقی یزد و ارگان‌های مستقر در آن، بر اهمیت و جایگاه هواپیمایی در امر خدمات‌رسانی به مردم تاکید کرد.

تین نیوز

نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه یزد ضمن قدردانی از فعالیت‌های انجام‌شده توسط دست‌اندرکاران فرودگاه بین المللی شهید آیت‌اله صدوقی یزد و ارگان‌های مستقر در آن، بر اهمیت و جایگاه هواپیمایی در امر خدمات‌رسانی به مردم تاکید کرد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل فرودگاه‌های استان یزد؛  مدیرکل و مسئولان فرودگاه بین‌المللی یزد با نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه این شهر دیدار کردند و مدیرکل فرودگاه بابیان گزارش عملکرد دو سال گذشته این فرودگاه، وضعیت کنونی آن را تشریح کرد.

در این دیدار عباس محمدی مدیرکل فرودگاه‌های استان یزد توضیحاتی درباره موقعیت فرودگاه و طرح مطالعات جامع ساختمان تکنیکال بلاک و سردر ورودی فرودگاه و ضرورت استفاده از ظرفیت‌های بالقوه فرودگاه و دیگر شرکت‌های هواپیمایی به‌منظور تحقق اهداف بلند توسعه فرودگاه بین‌المللی یزد بیان و افزایش پروازها، بهسازی ترمینال و محاوط فرودگاه را اقداماتی در این راستا عنوان کرد.

وی در ادامه، گزارشی از تلاش‌ها، اقدامات و عزم جدی فرودگاه بین‌المللی یزد در تاسیس انجمن نخبگان شاغل در فرودگاه و حمایت و پشتیبانی از طرح‌ها و اختراعات آنان ارائه داد.

محمدی در مورد راه‌اندازی سامانه کمک ناوبری‌ای ال اس در فرودگاه بین‌المللی یزد گفت: این دستگاه نصب‌شده و با پشت سر گذاشتن مراحل تست‌، آماده‌ی بهره‌برداری است.

همچنین ناصری نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه یزد در این دیدار عملکرد فرودگاه‌های استان یزد را مثبت ارزیابی و از زحمات مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و اوبری هوایی کشور و دیگر مسئولان فرودگاهی در راستای توسعه فرودگاه‌ها قدردانی کرد.

ناصری، طی سخنانی با تاکید بر اینکه فرودگاه نماد توسعه و پیشرفت کشور است، اقدامات صورت گرفته در دو سال اخیر فرودگاه شهید آیت‌اله صدوقی یزد را مطلوب و قابل تامل توصیف کرد.

وی بابیان اینکه، فرودگاه‌ها زمینه‌ساز پیشرفت شهری هستند، استحقاق مردم این شهر و استان را بیش از این دانست و خواستار همکاری و همدلی بیشتر مسئولان استان با مسئولین فرودگاهی شد.

نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه در استان یزد ضمن آرزوی توفیق برای تمام مسئولان خدوم و زحمتکش این استان٬ خدمتگزاری به مردم را بالاترین توفیق برای آنان دانست و در پایان برای رفع مشکلات فرودگاه و تحقق اهداف عالیه مسئولان ذی‌ربط دعا کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.