| کد خبر: 181512 |

◄ فرودگاه اصفهان تحت پوشش IFPS قرار گرفت

با انعقاد تفاهمنامه میان بریفینگ مرکزی (IFPS) و اداره کنترل ترافیک هوایی فرودگاه اصفهان، از 12 بهمن مصادف با شروع ایام‌اله دهه مبارک فجر طرح پروازهای الکترونیکی(EFPL)‌ فرودگاه اصفهان توسط IFPS پذیرش و توزیع می‌شود.

تین نیوز

با انعقاد تفاهمنامه میان بریفینگ مرکزی (IFPS) و اداره کنترل ترافیک هوایی فرودگاه اصفهان، از 12 بهمن مصادف با شروع ایام‌اله دهه مبارک فجر طرح پروازهای الکترونیکی(EFPL)‌ فرودگاه اصفهان توسط IFPS پذیرش و توزیع می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‎عمومی فرودگاه اصفهان، پیرو تفاهم نامه منعقد شده میان اداره کنترل ترافیک هوایی اداره کل فرودگاه های استان اصفهان و بریفینگ مرکزی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران به منظور تسریع در فرآیند ارسال طرح های پروازی از تاریخ 12 بهمن ماه طرح پروازهای الکترونیکی فرودگاه اصفهان توسط بریفینگ مرکزی پذیرش می شود.

با این تفاهمنامه فرودگاه اصفهان به عنوان چهارمین فرودگاه تحت پوشش IFPS پس از فرودگاه های مهرآباد، امام‌خمینی و مشهد قرار می‌گیرد.

استفاده از سامانه EFPL موجب تسریع و دقت عمل در ارسال طرح های پروازی شده و با پیاده سازی آن مراجعه حضوری شرکتهای هواپیمایی و خلبانان به واحد بریفینگ حذف می شود. که افزایش بهره وری نیروی انسانی و فضای مورد نیاز را به دنبال خواهد داشت.

یادآور می شود؛ در این سامانه ارسال طرح پرواز از طریق شبکه اینترنت صورت گرفته و در وقت و زمان صرفه‌جویی خواهد شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.