| کد خبر: 179016 |

◄ ظرفیت بالای هم‌افزایی فرودگاه‌های سمنان برای توسعه گردشگری

ترمینال فرودگاه شاهرودافزایش دو برابری داشته است.

تین نیوز

مدیر فرودگاه شاهرود با تاکید بر فراهم شدن شرایط توسعه پروازهای این فرودگاه در معرفی پروژه‌های اجراشده طی دو سال اخیر از افزایش دو برابری فضای ترمینال مسافری و فعال کردن 120 موقعیت پارک خودروی مسقف خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، مرتضی حمیدپور  با اعلام این خبر عنوان کرد: در دو سال گذشته فعالیت‌های متعددی در حوزه خدمات فرودگاهی و ASQ انجام‌شده که از جمله آن‌ها می‌توان به راه‌اندازی اطلاعات پرواز، راه‌اندازی اتاق مادر و کودک و نصب و تجهیز ترمینال به سیستم آبسردکن متناسب با نیاز ارباب رجوع شامل معلولان، کودکان و بزرگ‌سالان اشاره کرد. هم‌چنین در حوزه خدمات فرودگاهی توانسته‌ایم ضمن توسعه دو برابری فضای ترمینال مسافری، 120 موقعیت پارک خودروی مسقف را متناسب با اقلیم منطقه برای استفاده مسافران و همراهان آن‌ها ایجاد کنیم.

مدیر فرودگاه شاهرود با اشاره به فعال شدن مسیرهای هوایی ورودی و خروجی استاندارد بر اساس VOR افزود: از دیگر اقدامات انجام‌شده در حوزه خدمات فرودگاهی می‌توان به اصلاح سیستم روشنایی هوایی بلوار ورودی فرودگاه اشاره کرد که صرفه‌جویی حدود 40 درصدی در مصرف برق را به دنبال داشته است.

وی هم‌چنین گفت: اکنون برای تمام اراضی فرودگاه شاهرود (235 هکتار) سند مالکیت دریافت کرده‌ایم.

مدیر فرودگاه شاهرود بابیان اینکه اکنون از این فرودگاه به دو مقصد مشهد و تهران پرواز رفت‌وبرگشت دایر است افزود: در حال انعقاد تفاهم‌نامه برای راه‌اندازی پروازهای عسلویه و کیش از فرودگاه شاهرود هستیم.

وی هم‌چنین گفت: میان دو فرودگاه سمنان و شاهرود تعامل و هم‌افزایی خوبی وجود دارد که ظرفیت خوبی برای توسعه گردشگری استان است و مسوولان سمنان به‌ویژه نماینده مجلس و امام جمعه حمایت خوبی از توسعه فرودگاه‌های استان دارند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.