| کد خبر: 178938 |

◄ بازدید باقریان از پروژه‌‌های فرودگاه مهرآباد

انجام کار در فرودگاه مهرآباد با توجه به حجم ترافیک پروازی و تردد مسافران نیازمند دقت و سرعت عمل بالا است و در انجام پروژه‌ها باید به این نکته توجه کرد که انجام کار باید همزمان با انجام عملیات پروازی باشد زیرا به هیچ عنوان نمی‌توان بخشی از فرودگاه را برای انجام عملیات عمرانی تعطیل کرد.

تین نیوز

 در جلسه کنترل پروژه‌های فرودگاه مهرآباد با حضور باقریان عضو هیات مدیره، معاون عملیات فرودگاهی و راهبر حوزه عملیات فرودگاهی و مهندس زحمت کشان مدیرکل عمران و توسعه فرودگاه‌ها با همراهی مدیرکل فرودگاه مهرآباد و معاونان در خصوص روند اجرا و استانداردسازی و مقاوم‌سازی و بهسازی ترمینال 1 و 2 مذاکره شد. سپس برای ارائه بهتر راهکارهای اجرای طرح‌های فرودگاهی از پروژه‌های در دست اقدام ترمینال 1 و 2 بازدید کردند و از نزدیک در جریان روند اجرای پروژه‌ها قرار گرفتند.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد، میرسعید صفی‌نیا در این بازدید پروژه‌های pier، بازسازی و بهسازی سقف و کف ترمینال‌های 1 و 2 و همچنین ورودی ترمینال 1 را معرفی و توضیحات لازم را در خصوص روند اجرای پروژه‌ها بیان کرد.

باقریان در این بازدید به روان‌سازی و سرعت دراجرای پروژه‌های فرودگاه مهرآباد تاکید کرد و گفت: اولیت اول بهره‌برداری از تعدادی از پل‌ها تلسکوپی ترمینال 1 و 2 جهت تسریع در تردد و گردش کار مسافران است؛ و هم‌چنین در خصوص ایجاد باراندازهای تفکیک‌شده برای شرکت‌های هندلینگ‌کننده جهت تسریع در عملیات خروج مسافران در اجرای پروژه ترمینال 1 و 2 تاکید کرد.

وی تاکید کرد: انجام کار در فرودگاه مهرآباد با توجه به حجم ترافیک پروازی و تردد مسافران نیازمند دقت و سرعت عمل بالا است و در انجام پروژه‌ها باید به این نکته توجه کرد که انجام کار باید همزمان با انجام عملیات پروازی باشد زیرا به هیچ عنوان نمی‌توان بخشی از فرودگاه را برای انجام عملیات عمرانی تعطیل کرد.

باقریان تاکید کرد: تا با پیگیری جدی مسائل موجود، زمینه اتمام و بهره‎برداری از این پروژه‎ها را برای استقبال از سفرهای نوروزی و ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مسافران نوروزی فراهم کرد.

زحمتکشان مدیرکل عمران و توسعه فرودگاه‌ها گفت جهت تسریع در انجام پروژه‌های فرودگاه مهرآباد باید با تعامل بیش‌تر و همکاری با پیمانکار انجام پروژه‌ها کمک کنیم تا این عملیات در زمان کوتاه و با استانداردهای فرودگاهی پیش برود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.