| کد خبر: 177336 |

◄ پیش بینی برگزاری 73 دوره آموزشی در اداره‌کل ارتباطات و ناوبری هوایی

معاون اداره آموزش و تحقیقات اداره‌کل ارتباطات و ناوبری هوایی با اشاره به‌پیش‌بینی برگزاری 73دوره آموزشی برای کارشناسان این حوزه در سال جاری از اجرای 40 درصد این دوره‌ها خبر داد.

تین نیوز

معاون اداره آموزش و تحقیقات اداره‌کل ارتباطات و ناوبری هوایی با اشاره به‌پیش‌بینی برگزاری 73دوره آموزشی برای کارشناسان این حوزه در سال جاری از اجرای 40 درصد این دوره‌ها خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، علیرضا صمدی‌خوش‌خو با اعلام این خبر عنوان کرد: از ابتدای سال جاری 1226 نفر در دوره‌های آموزشی اداره‌کل ارتباطات و ناوبری هوایی شرکت کرده اند.

معاون اداره آموزش و تحقیقات اداره‌کل ارتباطات و ناوبری هوایی با بیان این‌که برای برگزاری سه دوره آموزشی عمومی نیز برنامه‌ریزی‌شده است، افزود: دوره‌هایی را نیز با همکاری شرکت های خارج از مجموعه شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران برگزار می‌کنیم.

وی همچنین با اشاره به اینکه امسال پنج دوره آموزشی ویژه کارکنان سپاه حفاظت هواپیمایی و دو دوره نیز ویژه کارکنان پلیس فرودگاه‌ها برگزارشده است، گفت: این دوره‌ها در حوزه حفاظتی و کاربری دستگاه‌های گیت وی و Xray بوده است.

صمدی خوش‌خو بابیان این‌که وظیفه اصلی اداره آموزش و تحقیقات اداره‌کل ارتباطات و ناوبری هوایی، ارتقای دانش و مهارت کارکنان این حوزه است، افزود: این اداره بر اساس نیازسنجی اداره کل مامور برگزاری دوره‌های آموزش پودمانی و نیز بررسی و آماده‌سازی پروژه‌ها و تحقیقات کارشناسان این حوزه برای ارایه در سمینارها و کارگاه های علمی و مهارتی است. این اداره همچنین با برگزاری همایش‌های تخصصی تلاش می کند در ارایه خدمات موثرتر در نگهداری، نصب و تجهیز دستگاه‌های کمک ناوبری فرودگاه‌ها ایفای نقش کند.

معاون اداره آموزش و تحقیقات اداره‌کل ارتباطات و ناوبری هوایی گفت: تلاش داریم در برگزاری دوره‌های آموزشی آتی به الزامات و اسناد ایکائو در حوزه‌های مهم از جمله ASBU و ATSEP توجه خاص داشته باشیم و نیز برای استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان در برگزاری دوره‌های آموزشی و انجام طرح‌های تحقیقاتی برنامه‌ریزی کرده ایم.

وی بابیان این‌که توسعه آموزش مجازی در حوزه‌های مختلف تخصصی و عمومی در راس برنامه‌های اداره آموزش و تحقیقات اداره‌کل ارتباطات و ناوبری هوایی است، عنوان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی مجازی با استفاده از فناوری‌های روز دنیا، صرفه‌جویی و افزایش بهره‌وری را به دنبال دارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.