| کد خبر: 177272 |

◄ از منابع استان برای تسریع در اجرای پروژه‎ها استفاده شود

توسعه فرودگاه یزد بررسی شد.

تین نیوز

در جلسه‌ای با حضور سید ابوالفضل موسوی بیوکی، نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی، محسن صادقیان، معاون عمرانی استاندار و عباس محمدی، مدیرکل فرودگاه‌های یزد، موضوع توسعه و بهسازی فرودگاه یزد و همچنین هماهنگی‎های لازم به‌منظور تسریع در عملیات ساخت ساختمان تکنیکال بلاک موردبررسی قرار گرفت.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‎عمومی فرودگاه‎های استان یزد، در این جلسه محمدی مدیرکل فرودگاه‌های استان با ارائه گزارشی از روند اجرای طرح بهسازی و توسعه ترمینال دو و نیز روند پیشرفت پروژه‌ها و طرح‌های در حال اجرا و برنامه‌های آتی فرودگاه را تشریح کرد.

در ادامه صادقیان معاون عمرانی استانداری یزد، در این جلسه ابراز امیدواری کرد؛ با تخصیص اعتبارات تکمیلی ضمن بهره‎برداری هر چه سریع‌تر از پروژه‎های در دست اجرا، پروژه احداث ساختمان تکنیکال بلاک و برج مراقبت پرواز فرودگاه یزد نیز آغاز شود.

هم‌چنین موسوی بیوکی نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی ضمن بررسی راهکارهای لازم برای تسریع در اجرای طرح‌ها و پروژه‎ها، خواستار استفاده از ظرفیت بخش خصوصی شد و افزود: این آمادگی وجود دارد تا برای احداث پروژه‌های فرودگاهی، بخش خصوصی را هدایت و تشویق کرد.

وی از تلاش‎های مدیرکل و کارکنان فرودگاه یزد برای ارائه خدمات مناسب و مطلوب به مسافران قدردانی و تشکر کرد و خواستار توجه بیش‌تر استان در جهت تخصیص منابع استانی در راستای تسریع در اجرا و بهره‎برداری از طرح‎ها به‌منظور ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر به مردم شد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.